דף הבית פרוז'קטור לד משפצים? פרוז'קטור לד הוא כלי עבודה חובה

משפצים? פרוז'קטור לד הוא כלי עבודה חובה

אם אתם שיפוצניקים או מתכננים לבצע שיפוץ בעצמכם הכירו את אחד הכלים החשובים והשימושיים ביותר שילווה אתכם במהלך השיפוץ, פרוז'קטור לד הוא הכלי שיהפוך את עבודת השיפוץ שלכם לטובה יותר, מהירה יותר ומקצועית יותר.

שיפוצניק בפעולה
שיפוצניק בפעולה (קרדיט: pixabay)

במהלך השיפוץ אנחנו נדרשים לתאורה חזקה, ממוקדת או רחבה את כל זה ניתן לקבל בפרוז'קטור לד.

אגב למעוניינים ריכזנו מספר דגמים של: פרוז'קטור לד

בחירת פרוז'קטור לד דורשת הבנה של האפשרויות והמאפיינים לכן ריכזנו  עבורכם את הנושאים החשובים

איך פרוז'קטור לד עוזר בשיפוץ

אם השיפוץ שלנו מחוץ למבנה או בתוך המבנה בשני המקרים פרוז'קטור לד יכול לעזור לנו.

מחוץ למבנה לא תמיד יש לנו תאורה מספקת ולא תמיד יש גם מקור מתח לחיבור תאורה ישירה. במצב זה פרוז'קטור לד נטען יכול להיות מאוד שימושי ולספק תאורה במהלך השיפוץ גם כאשר מחשיך ואין מקור מתח זמין.

בתוך הבית התאורה לרוב היא עילית ולא תמיד מגיעה בזווית הנכונה למה אנחנו צריכים לפרוז'קטור לד יש אפשרויות מיקום וכיוונון רבות המאפשרות להגיע לכל נקודה בבית בזווית הנכונה במיוחד עם הפרוז'קטור לד נטען ונייד תמיד נקבל את התאורה שאנחנו צריכים בזמן שאנחנו צריכים ללא מאמץ.

קחו כמה טיפים לפרוז'קטור לד

  1. אפשרות לחיבור חצובה, אחד מהיתרונות של פרוז'קטור לד הוא היכול לחיבור חצובה כדי לכבל את הזווית עם הכיסוי הטוב ביותר ומינימום סנוור. ודאו שניתן לחבר לפרוז'קטור חצובה, שקיים התקן ושמשקל הפרוז'קטור מתאים
  2. פרוז'קטור אחד חזק או 2 חלשים? התושבה תלויה בשטח הכיסוי הנדרש וביכולת למקם את הפרוז'קטור בנקודה מתאימה. אם שואלים אותי אני מעדיף 2 חלשים יותר כך ניתן גם להשתמש בצורה מדויקת יותר וגם למטרות נוספות
  3. בדקו מה התקן עמידות למים של הפרוז'קטור לד שבחרתם

מלבד פרוז'קטור לד, מהאפשרויות הנוספות

למעשה ישנם מספר מאפיינים לפרוז'קטור לד שצריך להכיר:

  1. חיבור למקור מתח – ישנם פרז'קטורים הניתנים לחיבור לשקע קיר או למצת הרכב, כשמדובר בפרוג'קטור לד נייד מומלץ ששתי האפשרויות יהיו קיימות
  2. עוצמת תאורה – הספק המתח לנורה הוא המאפיין המגדיר את עוצמת התאורה שתקבלו. רצוי להתאים את העוצמה לכיסוי הנדרש, ככל אתר העבודה גדול יותר נרצה להשתמש בתאורה חזקה יותר. יחד עם זאת כדי להשיג כיסוי גדול לא חייבים פרוז'קטור לד חזק ניתן להשתמש במספר פרוז'קטורים בעלי הספק נמוך ולפזרם באתר כדי להשיג כיסוי גדול ולרוב גם טוב יותר.
  3. חיבור לחצבה – ודאו שניתן לחבר את הפרוז'קטור לד לחצובה כדי לשפר את המיקום וכיוון התאורה באתר.

סיכום לפני רכישת פרוז'קטור לד

ההמלצה שלנו להצטייד תמיד בפרוז'קטור לד אין לדעת מתי נצטרך אותו. בחירת פרוז'קטור לד אינה מורכבת אך כדאי להשקיע מחשבה כדי לבחור את הפרוז'קטור המתאים היותר ושעונה לכמה שיותר מהצרכים שלנו ואף לשכול רכישה של יותר מפרוז'קטור אחד כדי להפיק את המיטב.