דף הבית כותרות ראשיות פרגולת אלומיניום-פתרון הצללה מנצח!

פרגולת אלומיניום-פתרון הצללה מנצח!

ישנם לא מעט פתרונות הצללה בענף ההצללה והגידור. אם אתם מחפשים פתרון חדש ומוצלח שיחליף את המרקיזה הישנה או את הגגון השבור, כדאי לחשוב על פתרון כזה שיחזיק למשך שנים רבות ויצליח באותו הזמן גם לייצר אסתטיקה.  פרגולות אלומיניום לא לחינם הפכו להיות בין פתרונות ההצללה המובילים של השנים האחרונות, הן פשוט מעניקות המון מאפיינים מצוינים כך שלפתרונות אחרים קשה להתחרות בהן. מהם המאפיינים של פרגולות אלומיניום על סוגיהן השונים, על כך אפרט בשורות הבאות אך לפני זה, חשוב לפרט עבור מי פרגולות מהסוג הזה תהיינה יעילות במיוחד.  העניין הנהדר ביותר הוא שפרגולות העשויות מחומר האלומיניום מתאימות לכל סוג של שטח ללא יוצא מן הכלל.  ניתן לייצר פרגולות אלומיניום עבור שטחים ציבוריים וגם עבור שטחים פרטיים. ניתן לייצר אותן בגדלים וצורות שונות ובהתאמה מדויקת לכל שטח. מלוחות אלומיניום לא מייצרים רק פתרונות הצללה אלא עוד מוצרים נוספים שגם הם מקבלים בדיוק את אותם היתרונות של האלומיניום.נוכל בין השאר לראות שערי חניה מאלומיניום וגדרות המקיפות סוגי שטחים שונים.

יתרונות האלומיניום

אלומיניום הוא חומר מיוחד במינו המאפשר ליצרנים ולמעצבים של הפרגולות השונות ורסטיליות ויצירתיות גדולה הרבה יותר מיצרני פרגולות העשויות חומרים אחרים.  הנה המאפיינים של לוחות אלומיניום:

  1. גמישות: ללוחות אלומיניום ישנה יכולת כיפוף מהגבוהות ביותר. בגלל גמישות האלומיניום ניתן לייצר סגנונות שונים של פרגולות ביניהן נמצא פרגולות על עמודים, פרגולות תלויות וגם את הדור הבא של פרגולות אלומיניום שהן פרגולות חשמליות.
  2. עמידות: פרגולות אלומיניום מתאימות כמו כפפה ליד כאשר מדובר בתנאי חוץ.  אלומיניום אינו מושפע מכלל תנאי מזג האוויר, הוא אינו יוצר קורוזיה, אינו נרקב או מחליד. אלומיניום אינו דוהה כתוצאה מקרניה החזקות של השמש ושומר על צורתו למשך שנים.
  3. אסתטיקה: אלומיניום הוא חומר מאוד אסתטי. הוא מגיע במגוון של צבעים וטקסטורות, הוא מתאים עיצובית לכל שטח ובקלות מצליח להעניק מראה מודרני וחדשני לכל מקום בו יותקן.
  4. משקל: לוחות אלומיניום אינם שוקלים הרבה בהשוואה לחומרים אחרים מהם מייצרים פתרונות הצללה כמו ברזל או עץ. משקל האלומיניום מתאים מאוד ליישום המותקן בגובה, הוא אינו יוצר עומסים ונשאר חזק ויציב.

היכן מזמינים פרגולת אלומיניום

ישנם מספר חברות המתמחות בייצור ועיצוב של פתרונות הצללה מאלומיניום. התרשמו מהפרויקטים השונים הכוללים סוגים שונים של פרגולות אלומיניום ופנו לחברה המתאימה ובעלת הוותק והניסיון. אנשי מקצוע מומחים ידעו בדיוק כיצד יש להתאים את הפרגולה אל השטח הרצוי. המתכננים של הפרגולה יתאימו אותה אל הסגנון העיצובי של המבנה כך שהפרגולה תשתלב באופן אסתטי ויפה.  פרגולות אלומיניום יכולות להגיע בצבעים שונים ובגדלים שונים. פרגולת אלומיניום אינה מצריכה תחזוקה קבועה, פעם בשנה לבצע את בדיקתה זה מספיק. את לוחות האלומיניום ניתן לנקות בקלות באמצעות מים וסבון.