דף הבית בעלי מקצוע עיצוב חינה, הרבה מעבר לתופים וקולולו

עיצוב חינה, הרבה מעבר לתופים וקולולו

עיצוב חינה, הרבה מעבר לתופים וקולולו

חגיגת חינה הפכה להיות כבר מזמן נחלת הכלל, המונופול של עדות המזרח על עריכת טקס החינה בוטל וכיום כולם חוגגים את האירועים הצבעוניים והמושקעים שלא נופלים מחתונה. אירועי חינה כיום משתמשים בסימני המסורת המוכרים אך מושקעים הרבה יותר בכל הנוגע אל עיצוב חינה. אירוע חינה הפשוט ביותר מכיל את מרבית האלמנטים המעוצבים כגון האפיריונים, אוהלים מרוקאים, שטיחים כבדים, השמלות הססגוניות ובכלל יש השקעה ודגש רב על עיצוב חינה מן המנין.

 

מה כולל עיצוב חינה?

יש לא מעט חברות ומפיקי חינות המאפשרים עריכת אירוע הכולל עיצוב חינה מלא. היתרון של שכירת חברות המתמחות בתחום עיצוב חינות הוא שלבעלי השמחה יש את החופש והשקט לטפל בכל שאר הדברים מסביב כגון עיצוב ההזמנות, בחירת בעלי המקצוע השונים, בחירת התפריט ועוד. כאשר אתם בוחרים לשכור שירותי הפקת חינה קחו בחשבון שבאפשרותכם לכלול עיצוב חינה עם כל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד. אלו חלק מהפרטים הכלולים בתהליך עיצוב חינה:

תלבושות לחינה – חלק בלתי נפרד מהאירוע הוא התלבושות הססגוניות והצבעוניות של החוגגים, בעלי השמחה והמשתתפים עוטים תלבושות מסורתיות.

תפאורה לחינה – עיצוב חינה כולל מעבר לתלבושות גם את נושא התפאורה, תפאורה לחינה כוללת את עיצוב האולם ומה שמסביבו כגון השולחנות, הכיסאות ואלמנטים מרכזיים כגון טלמון, האוהל המרוקאי והשוק המציין את השפע והברכה לחתן והכלה.

עיצוב אולם לחינה – נכון שיש כיום אולמות מרשימים ומסעדות שניתן לערוך בהם אירועי חינה מרשימים לא פחות אולם תמיד מומלץ לא לוותר על עיצוב חינה שיכלול גם את האולם או המסעדה על מנת להשרות את האווירה הנדרשת.

עוגיות לחינה – אותן עוגיות מפורסמות העשויות אגוזים, מרציפן ומעוצבות בשלל צבעים הן חלק בלתי נפרד מכלל עיצוב אולם לחינה.

שוק מרוקאי לחינה – כמיטב המסורת פורסים שוק מרוקאי שבו פרוסים מכל טוב, פירות, ירקות, פיצוחים ועוד. מטרת השוק להראות שפע ויוקרה, המטרה היא לברך את הזוג הצעיר שתמיד יהיה להם שפע מכל טוב.

 

חינות של היום זה לא מה שהיה פעם

בעבר אירוע חינה היה נחגג בבית הורי הכלה ובו היו מתארחים קרובי משפחה וחברים קרובים, את דבר החתונה העתידית היו מפרסמים על לוח המודעות במרכז הכפר על מנת שכל תושבי הכפר ידעו שיש חתונה, שהכלה אינה מותרת עוד לאיש ועל מנת לתת לכולם הזדמנות להגיע ולברך. חינה הייתה נחגגת לעיתים אף 7 ימים טרם החתונה. כיום אל חגיגת החינה מוזמנים קרובים, מכרים, בני משפחה וחברים, לא אחת עיצוב חינה אינו נופל מהחתונה עמה ויש שמתכננים חינה בסדר גודל עצום ומפואר. את כל התהליך של עיצוב חינה מומלץ לבצע יחד עם מפיקת האירוע על מנת שתוכלו לתאם את כל הפרטים. לא אחת החינה נחגגת "רק כדי להראות" ולא באמת מהסיבות המסורתיות האמיתיות, לכן  מומלץ בעת עריכת חגיגת חינה לשים דגש על סממני המסורת כדי לשמר ולהעביר הלאה. הדברים שכדאי להדגיש בחינה הם: מריחת עיסת חינה, תלבושות מסורתיות, מאכלים מסורתיים, תפאורה מתאימה ומוזיקה אותנטית.