דף הבית כותרות ראשיות עולם הפרספקס משתלב בעולם הממתקים

עולם הפרספקס משתלב בעולם הממתקים

אי פעם חשבתם לעצמכם מה הקשר בין ממתקים מסוגים שונים לבין חומר הפרספקס? לאלו מכם שאינם מכירים את חומר הפרספקס ראשית נסביר מהו. חומר הפרספקס נקרא גם בשם זכוכית אקרילית ודומה בצורה כמעט זהה לחומר הזכוכית. מעבר לדמיון החיצוני לזכוכית אין בינה לבין הפרספקס שום קשר, התכונות של שני החומרים שונות לחלוטין והפרספקס עולה באיכויותיו על הזכוכית הרגילה בהרבה. הפרספקס עשוי מפולימר סינתטי והוא חומר גמיש ביותר חרף קשיחותו הרבה.אז נחזור לקשר בין עולם הממתקים לחומר הנהדר הזה שנמצא כמעט בכל מקום ובא לידי ביטוי בתעשיות רבות ומגוונות. ובכן, כמעט כל פיצוציה, קיוסק או סופרמרקט שמחזיק ממתקים, אגוזים ומוצרי מזון שנמכרים במשקל, מציגים את המוצרים השונים בתוך קופסאות שקופות לחלוטין העשויות מחומר הפרספקס.

מאפייני הפרספקס מעניקים לו יכולות יוצאות דופן

ישנן סיבות רבות מדוע בעלי עסקים המוכרים מוצרי מזון בוחרים להציג את הסחורה בתוך כלי אחסון העשויים מהפרספקס. לא רק מוצרי המזון עשויים מפרספקס. פרספקס בתל אביב נמצא בכל סופרמרקט. שם המוצר לרוב יהיה מוצג על ידי שלט העשוי מפרספקס מה שיאפשר להחליף את שם המוצר על גבי אותו שלט. ובכן, מה הם המאפיינים הנהדרים האלו שיש לחומר הזה אתם שואלים את עצמכם? מיד תבינו מדוע החומר הזה הוא בין החומרים המוצלחים ביותר ואיך יכול להיות שניתן באמצעותו ליישם כל כך הרבה דברים שונים.ראשית, חומר הפרספקס הינו חומר גמיש ולכן ניתן לייצר ממנו אלפי אובייקטים שונים בצורות שונות ומשונות. ישנם רהיטים העשויים פרספקס, אמצעי מיגון מפרספקס, קופסאות וכלי אחסון, גופי תאורה, מדפים, שלטים ומה לא.  הפרספקס מתאים ליישומי חוץ ופנים כאחד, הוא עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר השונים בין אם זה גשם או שמש כיוון שעמיד בפני מים וחומרים מזיקים שונים ושומר על איכותו וצורתו.  לפרספקס מראה זהה כמעט לזה של הזכוכית ובנוסף הינו חומר מאושר מזון. כלומר, כאשר מזון יבוא במגע עם החומר, האוכל לא יושפע ודווקא ישמור על טריותו אם יאוחסן בתוך קופסת פרספקס.  שנית, הפרספקס הוא חומר הרבה יותר קל מזכוכית כי צפיפותו היא כמחצית מצפיפותה, הוא אינו נשבר ומתנפץ כמו הזכוכית וניתן לנקות אותו בקלות יתרה. חומר הפרספקס הינו גם זול הרבה יותר מחומר הזכוכית ויודע להציג את המוצרים בצורה מאוד אסתטית. הפרספקס מעביר אור בצורה כמעט מושלמת ואף בשילוב עם חומר נוסף יכול להגן מפני קרני ה- UV של השמש

סוגים שונים של פרספקס

לרכוש פרספקס בעיר תל אביב היא משימה פשוטה ביותר. ישנן חברות המציעות לוחות פרספקס במגוון רחב של צבעים, עוביים וטקסטורות שונות. בעובי מסוים הפרספקס מסוגל לבודד מפני רעש וניתן להשתמש בו גם כחיפוי חיצוני למבנים. לסיכום, בטח חלפתם המון פעמים על פני קופסאות הממתקים הרבות העשויות פרספקס ואף פתחתם אותם פשוט לא הייתם מודעים לחומר ממנו עשויה הקופסה.