דף הבית בעלי מקצוע עוברים למשרד חדש? כך תעבירו את הכספת בבטחה

עוברים למשרד חדש? כך תעבירו את הכספת בבטחה

כבר הרבה זמן שאתם מעוניינים להעביר את המשרד שלכם למקום חדש והנה הגיע השעה ומצאתם. אם יש ברשותכם כספת משרדית כבדה או גדולה במיוחד והושקע בה לא מעט כסף על מנת שתוכל להגן על התכולה הנמצאת בתוכה באופן הטוב ביותר, תרצו שתגיע מהמשרד הישן אל המשרד החדש בבטחה. כמובן שאינכם יכולים לעשות זאת לבדכם וגם המובילים שלכם אינם מורשים לעשות זאת כיוון שאינם יודעים איך להתייחס אל הכספת. העברה של כספת ממקום אחד לשני היא אינה עניין של מה בכך וצריכה לקבל התייחסות על מנת שלא תמצאו את עצמכם במשרד חדש מוכנים לעבודה ללא כספת מתפקדת. בשורות הבאות אפרט על ההיבטים החשובים שצריך לקחת בחשבון ולתכנן היטב לפני שמבצעים העברת כספת ממקום למקום.יהיה מאוד מומלץ לקרוא ולהבין את המידע הבסיסי לפני שאתם מתחילים את תהליך המעבר.

במה כרוך תהליך ההובלה

הובלת כספות היא שרות מיוחד שניתן על ידי חברות שמתמקצעות ומוכרות כספות על סוגיהן השונים. הסיבה שבגללה תצטרכו להזמין שירות הובלת כספות מומחה היא שאם כספת היא כבדה מדי, יכול להיות שתצטרך לעבור תהליך של פירוק ולאחר מכן תהליך של הרכבה ביעד החדש כאשר תגיע אליו על מנת לפרק כספת צריך להיות בעל מקצוע שעבר השתלמויות ורכש ידע וניסיון רב בתהליכי פירוק והרכבה מחדש של כספות. לכספות איכותיות יש מנגנוני נעילה משוכללים ומסובכים ולכן צריכות לעבור פירוק או הרכבה בצורה הנכונה לפי שיטות מסוימות. אם מישהו שאין בידו את הידע הדרוש ינסה לפרק את הכספת, יכול להיות שהכספת כבר בשלב הפירוק תיפגע ולא תוכל לחזור לתפקד בצורה הטובה שתפקדה קודם לכן. מקרה נוסף בו תצטרכו להיעזר בשירות הובלת כספות הוא אם המשרד שלכם ממוקם בקומה מסוימת והכספת אינה נכנסת אל המעלית או שהמעלית אינה יכולה לשאת את כובד הכספת. במקרה כזה, שרות הובלת כספות יגיע עם הציוד המתאים ויוריד את הכספת, כנראה בעזרת מנוף דרך אחת החזיתות של הבניין.  את הכספת, שירות ההובלות יעמיס על כלי הרכב הנכון ומשם יצא אל היעד החדש. לעתים כספות מסוימות מעוגנות לקיר או אל הרצפה והשירות יצטרך לפרק את העיגון.

חזרה לפעולה

לסיכום, זכרו שאם ברצונכם להעביר כספת ממקום למקום בבטחה, רק שירות הובלות מקצועי ידע לעשות זאת בצורה מקצועית ונכונה. כספת היא אינה מוצר זול ואם תועבר למקום חדש באופן בלתי מקצועי, כל העניין יכול להסתכם בעלויות הרבה יותר גבוהות ממה שתכננתם להוציא. יכול להיות שהכספת תפורק ותורכב בצורה לא נכונה מה שיכול להוציא אותה מכלל פעולה ולהרוס אותה לגמרי.  לכן, קחו ברצינות יתרה את עניין הובלת הכספת שלכם על מנת שתשמור על תפקודה ואיכותה לאורך זמן ומיד תוכלו להשתמש בה שוב.