דף הבית פתרונות הצללה מה הופך פרגולה להצלחה?

מה הופך פרגולה להצלחה?

פרגולות מיוצרת מלוחות עץ, לוחות ברזל, לוחות אלומיניום וחומרים נוספים. איך בוחרים את הפרגולה המתאימה ומה הופך אותה לטובה ביותר.

מה הופך פרגולה להצלחה?

כולם מכירים פרגולות ויודעים שניתן לייצר אותן מכל מיני חומרים שונים. אך איזה חומר הוא המשתלם והאיכותי ביותר, זוהי שאלה שחשוב לענות עליה לפני שמזמינים פרגולה חדשה. פרגולות ניתן למצוא בכל מיני שטחים שונים. ישנן פרגולות המיוצרות עבור גינות וחצרות פרטיות, פרגולות עבור שטחים ציבוריים וכמו כן, פרגולות עבור מתחמים תעשייתיים ועסקיים. מטרתה הראשונית של פרגולה, לפחות לפי הדעה הרווחת היא מתן הצללה. אין ספק שפרגולות  מטרתן להעניק איכות טובה של הצללה אך ישנן פרגולות המעניקות הרבה יותר. פרגולות אינן חייבות להיות יעילות רק בחודשי הקיץ ולהגן עלינו מפני קרני השמש הלוהטות. פרגולות מסוימות יודעות כיצד להעניק לנו הגנה גם בשאר עונות השנה. על מנת שפתרון הצללה יהיה איכותי ויעיל, הוא מוכרח להתאים לתנאי חוץ במאפייניו השונים, זו האופציה היחידה בה פתרון ההצללה יחזיק מעמד לתקופות ארוכות טווח. פרגולות המעובדות מלוחות אלומיניום נמצאו כפרגולות היעילות והמוצלחות ביותר בהשוואה לחומרים אחרים מהם מייצרים פרגולות. מיד אפרט על יכולות לוחות האלומיניום.

מאפייני פתרון הצללה המתאים לתנאי חוץ

פרגולות מאז ומתמיד נחשבות לפתרון הצללה אסתטי במיוחד. לצערנו, אסתטיקה אינה מספיקה אם ברצוננו שהפרגולה תצליח לסייע לשטח שלנו במשך שנים. הנה כל הסיבות לבחירה דווקא בפרגולה מאלומיניום:

  • עלות: גם אם נדמה לכם שפרגולות אלומיניום הן יקרות, אם תשוו אותן לפרגולות מעץ או מברזל, הן הרבה יותר משתלמות. תהליך ייצור ועיבוד של פרגולת אלומיניום הוא פשוט ומהיר הרבה יותר מעיבודם של לוחות אחרים. ללוחות אלומיניום יכולות כיפוף גבוהות מה שמאפשר ייצור מהיר.
  • עמידות: לוחות אלומיניום עמידים בפני תנאי אקלים שונים במאת האחוזים בניגוד לחומרים כמו עץ או ברזל שלאורך זמן עלולים להירקב או לייצר קורוזיה. אלומיניום הינו חומר עמיד בפני ממסים, מזיקים, חום, מים ועוד. פרגולת אלומיניום לא תזדקק להחלפה או טיפול באופן שוטף כי אינה מושפעת כלל מתנאי מתנאי מזג האוויר השונים.
  • אופציות עיצוביות: עקב יכולות הכיפוף הגבוהות של לוחות אלומיניום ניתן לייצר מהן סוגים שונים של פרגולות בתכנון ועיצוב ייחודי לכל שטח ושטח.
  • משקל: לוחות אלומיניום הם קלי משקל כך שבהשוואה לחומרים אחרים הם קלים במיוחד להתקנה, הם אינם מצריכים הכנות מיוחדות ומסתגלים לכל שטח ושטח.
  • אסתטיקה: למרות שחומרים רבים הם אסתטיים במיוחד, אלומיניום הוא גם אסתטי וגם שומר על המראה שלו לאורך זמן. אלומיניום באופן מיידי מעניק לכל שטח בו יותקן מראה ייחודי, יוקרתי וכמובן מודרני.

פתרון עמיד לאורך זמן

פרגולות אלומיניום לא לשווא זוכות להיות אחד הפתרונות המובילים ביותר בענף ההצללה. פרגולות אלומיניום מיוצרות בסגנונות ובסוגים שונים. ניתן לייצר אותן בגדלים מדויקים המתאימים לכל שטח ומבנה. למרות שהתקנת פרגולת אלומיניום היא אינה מסובכת, מומלץ מאוד שתבוצע על ידי אנשי מקצוע מומחים שהם כמובן אלו שיעצבו את הפרגולה האישית שלכם. פנו לחברה מקצועית המתמחה בפתרונות הצללה וגידור מאלומיניום.