דף הבית פתרונות הצללה למה דווקא גדרות אלומיניום?

למה דווקא גדרות אלומיניום?

למה דווקא גדרות אלומיניום?

מכל חומרי הגלם השונים לבניית גדרות ללא ספק אלומיניום הפך להיות הנפוץ ביותר. אנו יכולים לראות כי גדרות אלומיניום מחליפות כמעט בכל מקום את גדרות העץ ומהוות אלמנט מעוצב שמשתלב עם כלל העיצוב של הבית. השאלה הנשאלת היא למה דווקא אלומיניום? מה הסיבה שהביאו לא מעט אנשים החליטו להחליף את העץ באלומיניום. הרי המחיר גבוה יותר בהשוואה לגדרות עץ, המראה הכפרי לא ניתן להשוואה בשום חומר גלם אחר בטח שלא בטקסטורה, ועדיין רבים מעדיפים להתקין גדרות אלומיניום על פני כל דבר אחר. על כך ועוד, במאמר הבא.

 

היתרונות של גדרות אלומיניום

כאמור רבים מעדיפים כיות להתקין פרגולות אלומיניום על פני כל חומר גלם אחר, ונשאלת השאלה מה הסיבות לכך, הרי ידוע שאלומיניום הינו חומר גלם יקר לעומת העץ. ננסה להשוות את החומרים הקיימים היום בשוק לעומת אלומיניום, נבחן את ההיבט הכספי ואת ההיבט החומרי על מנת שההשוואה שלנו תיתן לנו נקודת מבט נכונה.

 

עץ

מבין כל החומרים מהם בונים גדרות ללא ספק העץ הוא הנפוץ ביותר. ראשית מהסיבה שזה החומר שהיה וכנראה תמיד יהיה זמין ושנית הוא הכי קל לעיבוד, כמה ניסורים, קצת לכה ויש לכם גדר יציבה, יפה ובעלות נמוכה מאוד יחסית לכל שאר החומרים הקיימים היום בשוק. יחד עם זאת יש לעץ חסרונות והבולט שבהם הוא הצורך לבצע תחזוקה ושימור על מנת שהגדר שלנו תיראה תמיד במצב טוב. לתחזוקה זו יש עלויות שאם נחשב אותם לאורך זמן נבין שללא אותה תחזוקה הגדר שלנו תתבלה ותיראה רע.

 

ברזל

בדומה לעץ, הברזל מאפשר לנו להקים גדרות מאסיביות, חזקות ויציבות מאוד, אולם גם הברזל מחייב אותנו בתחזוקה שוטפת על מנת לשמר את האיכות והיופי של הגדר. לתחזוקת הברזל בדומה לעץ יש עלויות שאותם צריך לקחת בחשבון הכללי. והן גבוהות יותר בהשוואנ לתחזוקת העץ או גדרות אלומיניום.

 

PVC

חומר גלם מאוד נפוץ ועמיד יחסית, אנחנו מכירים את ה "גדרות בלבן" שעשויות PVC מוקצף, היתרון הוא שמאוד קל להקים אותם אך הזמן לא עושה חסד עם החומר הזה ולרוב הגדר נשדפת מהשמש ונשברת בקלות יחסית. גדרות PVC בשונה מחומרי גלם כמו העץ או הברזל לא צריכה תחזוקה אך כאשר היא נהרסת תצטרכו לתקן או להחליף, וזה קורה די הרבה בסוג גדרות כאלו.

 

היתרונות של גדרות אלומיניום

מבין כל חומרי הגלם גדרות אלומיניום ללא ספק הן הפתרון האידיאלי, האסתטי והאיכותי ביותר שקיים כיום, בראש ובראשונה בולטת העמידות של האלומיניום בכל סוג של מזג אוויר ושינויי טמפרטורה. בנוסף להבדיל מחומרי הגלם האחרים האלומיניום אינו מצריך תחזוקה או טיפול ולכן בחישוב פשוט לטווח הרחוק אנו מבינים כי האלומיניום הינו בעל העלות הנמוכה ביותר. בנוסף מגוון הסגנונות מאפשר שילוב עם כל עיצוב שתבחרו מבלי לפגוע בעיצוב הכללי של הבית שלכם. יתרון נוסף של גדרות אלומיניום הוא היכולת להתאים לכל אופי ולכל תשתת את ההתקנה, נוכל להתקין את הגדרות על תשתית בלוקים, בטון או אפילו עם יציקות ישירות באדמה. לאלומיניום משקל קל שיאפשר התקנות על פני שטח גדול ללא חשש מהמשקל.