דף הבית מאמרים כספת ביתית להגנה איכותית

כספת ביתית להגנה איכותית

ישנן המון סיבות חשובות לרכישת כספת ביתית.  בשנים האחרונות רכישת כספות ביתיות נהייתה טרנד פופולרי ביותר.  השאלה היא האם רכישת כספת היא באמת טרנד חולף או שבאמת אנשים פרטיים זקוקים להגנה על חפצים יקרי ערך.  ובכן, גל של פריצות הוא אינו דבר חדש ולצערנו, ניסיונות כאלו ממשיכים לקרות. אם ברצונכם למנוע מקרה שכזה גם אם נדמה לכם שאין סיכוי שיקרה לכם דבר כזה, רכישת כספת ביתית איכותית תוכל לתת לכם מנוחה מהחשש שאולי מישהו ינסה להניח את ידו על הרכוש האישי היקר ללבכם. גנבים ופורצים מנסים את מזלם בגנבה של הכל בעצם לכן מה ימנע מהם לנסות ולפרוץ כספת ביתית, הרי אם יש לכם כספת הם יהיו בטוחים שיש בה פריטים שווים ויקרים.פורצים בדרך כלל יודעים היכן לחפש רכוש יקר בין אם נמצא בכספת או לא לכן עדיף יהיה שינסו לפרוץ כספת ויכשלו מאשר שתכשיטים או כסף ייגנבו מביתכם.

איך בוחרים כספת

כספות ביתיות צריך לבחור על פי כמה קריטריונים חשובים. ראשית, הבינו מהי התכולה אותה אתם רוצים להכניס אל הכספת. תכולות שונות זקוקות למיגונים שונים ולא כל הכספות מגנות ומתפקדות באותה הצורה והרמה. כספות ביתיות שנועדו להגן על מסמכים, יצטרכו להיות גם בעלות מיגון בפני אש כך תמנעו מכל נזק אפשרי שעלול להיגרם לכספת הביתית שלכם. אם ברשותכם כלי נשק עם רישיון, בוודאי תרצו מקום בטוח לאחסן אותו שימנע מכל אדם שאינו מורשה להפעיל או אפילו להחזיק כלי נשק מלהגיע אליו, על אחת כמה וכמה אם יש לכם ילדים שמסתובבים בבית. ישנן כספות שנועדו להגן על מדיה מגנטית כמו כוננים ניידים, דיסקים, טבלטים, מחשבים ניידים ומכשירים סלולריים.  כספת שתגן על מדיה מגנטית גם תזדקק למיגון מפני אש על מנת שהתכולה הפנימית תוכל להישמר שלמה. כספות בתקן עוברות סדרות שלמות של מבחנים ומבדקים המציינים עד כמה עמידה בפני נזקים או פריצות מסוג מסוים, כך נקבע התקן של כספת.  חשוב לדעת שלא לכל כספת יש תקן וכמובן ישנם הבדלים בין התקנים השונים.

הכספת הנכונה עבורכם

כאשר תלכו לרכוש כספת, מומלץ מאוד שתפנו לחברה ותיקה ומנוסה בתחום הכספות. בנוסף, עליכם לדעת שככל שכספת תהיה איכותית יותר, כך תוכל להגן על התכולה ולעמוד איתנה בפני פריצות ונזקים שונים בצורה טובה יותר.