דף הבית בעלי מקצוע ככה תשמרו על לכה לרכב מפני פגעים

ככה תשמרו על לכה לרכב מפני פגעים

לכה לרכב במכונית לא רק נותן לרכב שלך ברק בולט, אלא הוא גם מגן על הרכב שלך משמש וקרני אולטרה סגול ובכך מונע דהייה.

אתה מאוהב במכונית שלך… אתה אוהב את איך שהיא נראית… אבל כשזה מגיע לשמירה על הברק של אולם התצוגה של המכונית שלך, אתה חסר אונים… זה בגלל שאתה לא יודע איך לטפל בציפוי לכה לרכב של המכונית שלך… אבל אל תדאג אנחנו יכולים לתקן את זה… אנחנו יכולים להראות לך דרכים מעניינות שבעזרתן לכה לרכב שלך תישמר לאורך זמן. לכה לרכב של המכונית שלך היא שכבת ההגנה הראשונה עבור הרכב. זה מגן על הרכב שלך מפני התקפות שונות, ואתה חייב לשמור עליו שלם. הנה כמה טיפים לשמירה טובה יותר על לכה לרכב. המשך לקרוא כדי לדעת יותר.

 

היתרונות של לכה לרכב

לכה לרכב במכונית לא רק נותן לרכב שלך ברק בולט, אלא הוא גם מגן על הרכב שלך משמש וקרני אולטרה סגול ובכך מונע דהייה. ללא לכה לרכב, צבע המכונית לא יכול להתמודד עם התקפות של מזהמים כמו לכלוך, מזג אוויר ואלמנטים אחרים. מזהמים אלה יכולים להרוס את מראה המכונית שלך, או גרוע מכך, יכולים אפילו לגרום לחלודה וקורוזיה לאורך זמן! השכבה השקופה היא השכבה השקופה שמעל הצבע. כיום, כמעט כל המכוניות המיוצרות מגיעות עם גימור שקוף, ועוביו משתנה בהתאם ליצרן. העובי הממוצע של לכה לרכב הוא בדרך כלל בין 30 ל-80 מיקרון.

 

כמה זמן לכה לרכב מחזיקה מעמד?

לכה לרכב שמגיע עם הרכב המיושם על ידי היצרן יכול להחזיק מעמד עד 15 שנים אם מטפלים בו כראוי. לכלוך, אבק, שלג, בוץ, כתמי עלים הם החשודים הרגילים שיכולים לאכול את הציפוי השקוף של לכה לרכב של המכונית שלך. אז בקיצור, ככל שתטפלו טוב יותר ותשמרו על לכה לרכב נקייה של המכונית שלכם, כך היא תחזיק מעמד זמן רב יותר.

 

כיצד להגן על לכה לרכב של המכונית שלך?

הרכב שלכם נמצא בשימוש יום יומי ( למעט אלו שיש להם מוזיאון של רכבים). בעת הנסיעה הרכב נחשף כאמור לאין ספור מפגעים. על מנת לשמור על לכה לרכב לאורך זמן הנה כמה טיפים קטנים אך משמעותיים:

  • השתדלו להחנות בצל -במקרים מסוימים מומלץ להשתמש בכיסוי רכב
  • נקו מהר ככל הניתן כל לכלוך, לשלשת ציפורים, בוץ, וכל מזהם אחר
  • מומלץ אחת לתקופה לעשות ווקס לרכב, זה מונע היצמדות של מזהמים שונים
  • בחרו שטיפה אוטומטית איכותית, או העדיפו שטיפה ידנית, זה עולה יותר – בטוח אך ישמר לכם את הרכב לאורך זמן.