דף הבית עיצוב פנים חשבו מחוץ לקופסה וכך תתלו את הטלוויזיה

חשבו מחוץ לקופסה וכך תתלו את הטלוויזיה

מתחשק להתחדש ולבצע שינוי שישפיע על התחושה בבית? במאמר הבא אספר לכם על המצאה חדשנית שיכולה להעניק טון חדש לכל חלל. המצאה שמסוגלת לשנות פני חללים רבים בבית, במשרד או בכל מקום אחר שתרצו לתלות מסך טלוויזיה בצורה שונה ויוצאת דופן מהתלייה הרגילה שאנחנו מכירים. בדרך כלל מסך הטלוויזיה שלנו מוצב על מעמד כלשהו.  אם זה בסלון המסך עומד על מזנון או שידה ואם זה בחדר השינה שלנו בדרך כלל הפתרון למעמד הוא דומה לזה שבסלון. אך מה עם לחשוב מחוץ לקופסה ולתלות את מסך הטלוויזיה שלנו במקום שיאפשר לנו חיסכון במקום ויבטיח חוויית צפייה שונה ממה שאנחנו מכירים? המוצר המדובר הוא מתקן תלייה לטלוויזיה מהתקרה. כן כן, מהתקרה, ישנו מתקן כזה והוא מאוד פופולרי בקרב מעצבים ואדריכלים שמתכננים עיצוב לבית חכם ולאנשים שאוהבים שינויים והמצאות טכנולוגיות חדשות.  הרי הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר ובאופן תמידי חברות משיקות מוצרים המחליפים את קודמיהם ועובדים בצורה יותר מדויקת ומתוחכמת.

מדוע דווקא בתקרה?

השאלה מדוע נבחר דווקא לרכוש מתקן תלייה לטלוויזיה מהתקרה היא מצוינת.  ישנן סיבות ויתרונות רבים למתקן התלייה מהתקרה.  ראשית, כאשר מסך הטלוויזיה מותקן בתקרה, הוא מוסתר בתוך נישה שיוצרה במיוחד עבורו.  הסתרת הטלוויזיה יוצרת חלל שיכול להכיל מסך טלוויזיה וחלל שיכול להיות ריק ממסך טלוויזיה. כלומר, החלל או החדר הנבחר מקבל שני פרצופים שונים וכאשר אין צורך במסך הטלוויזיה, כאשר איננו צופים בה, היא תהיה מאוחסנת בתוך הבית שלה ולא נצטרך להביט במסך שחור. שנית, יש את יתרון החיסכון במקום.  אין צורך להעמיד שידה או מזנון בחלל וכך הוא ייראה מאוורר ונקי יותר, או שנוכל להציב בחלל אלמנטים אחרים שאנחנו אוהבים במקום שהשידה עליה בדרך כלל מונח המסך, הייתה תופסת.  בנוסף, מתקן תלייה לטלוויזיה מהתקרה מעניק לנו חוויית צפייה שונה מכל מה שהכרנו עד היום. המסך מסוגל לזוז בזוויות רבות ושונות, נוכל לכוון אותו בדיוק בהתאמה לזווית בה אנחנו נמצאים. אם זה בישיבה, בשכיבה או בכל זווית אחרת שנוח לנו לצפות בטלוויזיה.   הפעם, הטלוויזיה היא זו שמסתגלת אל צורת הישיבה שלנו ולא ההפך. סך המותקן בנישה תקרתית מאפשר לאלו מכם שיש להם ילדים, לשלוט בתוכן בו הם צופים ובשעות שמבלים מול הטלוויזיה.   גם לכל אלו שסולדים מכמות החוטים והכבלים שיוצאים מהטלוויזיה והמכשירים השונים יש פתרון. כאשר הטלוויזיה מותקנת בתקרה, כל החוטים שלה מוסתרים וכל האזור נראה אסתטי ונקי.

אלמנט מרגש ומפתיע

בסופו של דבר, בנוסף לכל היתרונות שיש למתקן תלייה לטלוויזיה המותקן בתקרה, המוצר הוא חידוש מרגש. תארו לעצמכם שמגיעים אליכם אורחים, אתם יושבים בסלון ללא מסך טלוויזיה ופתאום, ללא הודעה מוקדמת אתם לוחצים על השלט רחוק והמסך נפתח. אלמנט ההפתעה בהחלט ירשים את האורחים שלכם וכולכם תשבו יחד, תצפו בטלוויזיה באופן שונה ותעניקו לאורחים חוויה יוצאת דופן.