דף הבית בעלי מקצוע הכל על נפט לחימום ביתי מחיר יתרונות ועוד

הכל על נפט לחימום ביתי מחיר יתרונות ועוד

הזמנת נפט לחימום ביתי 1

 

הכל על נפט לחימום ביתי מחיר יתרונות ועוד

אי אפשר לומר על ישראל שהיא ארץ קרה (תרתי משמע). אולם יש 3 – 4 חודשים שבהם מזג האוויר הופך להיות קר יותר מהרגיל ולרבים מאיתנו הקור גורם להם לסבל. אמנם אין זה קור עז אך עדיין רבים מחפשים פתרונות ייעול בחימום הבית. מבין מגוון הפתרונות הזמנת נפט לחימום ביתי הוא האידיאלי ביותר הן מבחינת העלויות והן מבחינת התמורה. השימוש עם נפט לחימום ביתי מאפשר לנו להנות מיתרונות רבים הרבה מעבר לעניין הכספי כי יש עבור נפט לחימום ביתי מחיר שברוב המקרים הוא די אחיד אצל המשווקים ולא כאן בא לידי ביטוי היתרון אלא בתכונות שיש לנפט. כידוע יש מגוון אפשרויות לחימום ביתי כאשר הם מתחלקים בגדול ל 2 חימום על ידי חשמל וחימום על ידי דלקים שונים כגון נפט או סולר. הפתרון החשמלי אידיאלי ומהיר אך צורך כספים ולא אחת מתלוננים שהחום המופק אינו טוב מספיק או שהוא גורם ליובש וכאבי ראש. הפתרון השני חימום על ידי נפט או סולר היה מאוד נפוץ בעבר וכיום הוא חוזר להיות כזה, היתרון שיש בחימום עם דלקים שונים בא לידי ביטוי באיכות החימום ובעלויות נמוכות.

 

היתרונות של הזמנת נפט לחימום ביתי

כפי שציינו יש עדיפות לביצוע הזמנת נפט לחימום ביתי מכיוון שלנפט יתרונות רבים כאשר הבולט שבהם הוא שבהשוואה לחימום על ידי מזגן אינו מייבש, המזגן גורם לייבוש האוויר ודי מהר החום הופך להיות מעיק ולא נעים אולם לעומת זאת כאשר מחממים עם נפט לחימום ביתי החום נעים יותר ושומר על הלחות הטבעית שיש באוויר. יתרון נוסף הוא שהחום המופק מתנורי הסקה על נפט מתפזרים ביעילות יותר כך למשל נצטרך פחות אנרגיה להשקיע בחימום בית בן כמה קומות או בעל חלל גדול. ועוד יתרון של נפט לחימום ביתי הוא שאינו מזיק לסביבה כלומר הוא ידידותי, להבדיל מחימום על ידי מזגן בחימום עם נפט אין תופעת לוואי של כאבי ראש או יובש. יתרון נוסף הוא שתנורי ההסקה על ידי נפט לחימום ביתי מעוצבים בצורה אותנטית שיוצרת ארשת כפרית. כיום קמין בסלון מהווה אלמנט עיצובי לכל דבר בנוסף לעובדה שהוא משמש לחימום. חיסכון בעלויות הוא יתרון נוסף והוא בא לידי ביטוי מכל הבחינות כאשר מדובר על קמין להסקה המופעל על נפט לחימום ביתי, להבדיל ממכשירי חימום חשמליים תנורי נפט אינם מתקלקלים או שהם מתקלקלים לעיתים נדירות.

 

ממי מבצעים הזמנת נפט לחימום ביתי?

כאמור הזמנת נפט לחימום ביתי הוא פתרון מצויין מבחינות רבות אולם חייבים לדעת ממי להזמין את הנפט על מנת שמצד אחד הוא יהיה  איכותי ומצד שני לא תהיה לכם בעיית אספקה מעצם העובדה שהספק פשוט לא עומד בעומס של ההזמנות, על כן דבר ראשון על מנת להימנע ממצב בו יש מחסור בנפט כדאי להיערך מבעוד מועד ולהזמין מראש, דבר שני כדאי להיות בקשר עם חברה לאספקת נפט רצינית ומקצועית על מנת להבטיח את איכות הנפט שתקבלו. ככל שתקפידו להזמין נפט לחימום ביתי איכותי כך תשמרו על מערכת הקמין שלכם מפני סתימות ותקלות ותוכלו להנות מחימום איכותי לאורך זמן.