דף הבית בעלי מקצוע היתרונות והנוהל של השתלת שיניים

היתרונות והנוהל של השתלת שיניים

השתלת שיניים היא דרך יעילה להחליף שיניים חסרות ולהחזיר את המראה והתפקוד של החיוך שלך.

השתלת שיניים היא דרך יעילה להחליף שיניים חסרות ולהחזיר את המראה והתפקוד של החיוך שלך. שלא כמו שיניים תותבות או גשרים, השתלות שיניים הן פתרון לטווח ארוך שיכול להחזיק מעמד לכל החיים עם טיפול נאות. במאמר זה נדון ביתרונות של השתלות שיניים ובפרוצדורה הכרוכה בהשגתן.

היתרונות של השתלות שיניים

מראה משופר: שתלים דנטליים נראים ומרגישים כמו השיניים הטבעיות שלך, משפרים את החיוך והמראה הכללי שלך.

פונקציה משופרת: שתלים דנטליים מאפשרים לך לאכול ולדבר כרגיל, ללא אי נוחות או מגבלות של שיניים תותבות או גשרים.

עמידים לאורך זמן: עם טיפול נאות, השתלת שיניים של שתלים דנטליים יכולים להחזיק מעמד לכל החיים, מה שהופך אותם לפתרון חסכוני בטווח הארוך.

בריאות הפה משופרת: שתלים דנטליים משמרים את שלמות עצם הלסת ומונעים תזוזה מהשיניים שמסביב, מה שיכול לשפר את בריאות הפה הכללית שלך.

תהליך ביצוע השתלת שיניים

ישנם 5 שלבים עיקריים המתבצעים בתהליך השתלת שיניים ואלו הם:

  1. התייעצות: הצעד הראשון הוא להתייעץ עם רופא שיניים אשר יעריך את בריאות הפה שלך ויקבע אם השתלות שיניים הן האופציה הנכונה עבורך.
  2. מיקום השתל: השתל הדנטלי הוא עמוד טיטניום קטן המונח בניתוח לתוך עצם הלסת. פוסט זה ישמש כשורש השן החדשה.
  3. תקופת ריפוי: לאחר הנחת השתל, ישנה תקופת ריפוי של 3-6 חודשים על מנת לאפשר לשתל להתמזג עם עצם הלסת.
  4. מיקום אבוטמנט: לאחר שהשתל התמזג עם עצם הלסת, מחבר קטן הנקרא אבוטמנט מחובר לחלק העליון של השתל.
  5. הנחת כתר: השלב האחרון הוא הצמדת כתר דנטלי בהתאמה אישית לחיזוק. הכתר יעוצב כך שיתאים לשיניים הטבעיות שלך בגודל, צורה וצבע.

השתלות שיניים הן פתרון בטוח ויעיל

השתלת שיניים מתבצעת לצורך שיקום החיוך ושיפור בריאות הפה. עם טיפול מתאים, הם יכולים להחזיק מעמד לכל החיים, מה שהופך אותם להשקעה משתלמת בבריאות השיניים שלך. אם אתה שוקל השתלת שיניים, התייעץ עם רופא שיניים כדי לקבוע אם הם האופציה הנכונה עבורך. השתלת שיניים תותבות כרוכה במספר שלבים. ראשית, רופא השיניים שלך יעריך את בריאות השיניים שלך ויקבע אם אתה מועמד טוב לתותבות הנתמכות בשתל. אם אתה מועמד, רופא השיניים שלך יקח טשמים מהפה שלך כדי ליצור שיניים תותבות מותאמות אישית שמתאימות לשיניים ולחניכיים שלך בצורה מושלמת. לאחר מכן, השתלים הדנטליים יוכנסו לעצם הלסת שלך במהלך הליך כירורגי. לאחר שהשתלים החלימו והתמזגו עם עצם הלסת שלך, המחברים יחוברו, והתותבת תהיה מאובטחת לשתלים. רופא השיניים שלך יבצע את כל ההתאמות הנדרשות כדי להבטיח התאמה נוחה ותפקוד תקין.