דף הבית בעלי מקצוע הדרך למניעת אסון בעת ביצוע טרנספורמציה דיגיטלית

הדרך למניעת אסון בעת ביצוע טרנספורמציה דיגיטלית

העידן החדש הוא עידן השינויים. אנחנו חיים בזמנים בעלי שינויים רבים ואפילו כמה מהם ביום אחד.

העידן החדש הוא עידן השינויים. אנחנו חיים בזמנים בעלי שינויים רבים ואפילו כמה מהם ביום אחד. להבדיל משנים עברו, לחברות יש יותר הזדמנויות מאי פעם להשתמש בטכנולוגיה כדי לשפר את הביצועים הארגוניים, הפרודוקטיביות והרווחים, ולהשיק את עצמן לשווקים חדשים שלא היו נגישים בעבר ולכן מרבית אם לא כל העסקים עוברים או עומדים לעבור תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית. כל יום אנו שומעים סיפורים על עסקים מבוססים שהשתמשו בטכנולוגיה כדי ליצור דבר מה שמהווה יתרון על פני המתחרים, או על יזמי טכנולוגיה שהפכו לטייקונים זמן קצר אחרי שהשיקו את הפיתוח או המוצר שלהם. ללא ספק טכנולוגיה צריכה להיות בין המוקדים החשובים ביותר של כל בית עסק או ארגון, על מנת שחברה תצליח להתמודד עם המתחרים בשוק לא רק שהיא חייבת להסתגל לטכנולוגיה, הם חייבים להיות בתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית בכל עת.

 

לעבור טרנספורמציה דיגיטלית מבלי לזעזע את העסק

בשלב זה בעולם שלאחר הקורונה, רוב החברות והעסקים ללא קשר לגודל שלהם יישמו לפחות כמה טכנולוגיות כדי להסתגל למציאות החדשה שלנו, חנויות וירטואליות קמו כמו פטריות אחרי הגשם ואיתם המגוון העצום של אפשרויות המכירה ברשת.

לכל עסק יש שינוי העדפות עבור לקוחות, שרשראות האספקה ​​והתהליכים משתנים בהתאם לצורך של כל עסק. היום יותר מתמיד בעלי העסקים והכוונה אל עסקים רבים מבינים שללא  טרנספורמציה דיגיטלית בעסק ואפילו התאמה לפעילות סיטונאית יהי להם מאוד קשה להישאר תחרותיים. ואם אתם בעלי עסק שעדיין לא עבר תהליך של טרנספורמציה דיגיטאלית או שאתם שוקלים להתחיל סביר להניח כי אתם שואלים את עצמכם לא מעט שאלות בכל הנוגע לטרנספורמציה דיגיטלית, והעיקרית שבהן היא איך להתחיל?

 

טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחת, רק אם עושים את זה נכון

רבים ששומעים את המונח "טרנספורמציה דיגיטלית" עלולים להיבהל, התהליך אמנם כרוך בלא מעט שינויים שיש לבצע בעסק שלכם על מנת להשתלב בעולם הדיגיטלי אך אם עושים זאת נכון אין ספק שהמעבר יהיה חלק וקל. 3 טיפים מוצלחים שיקלו עליכם במעבר לטכנולוגיות מתקדמות:

טיפ מספר 1 – הכירו את האפשרויות

הקידמה הטכנולוגית כמעט ואינה מוגבלת מבחינת היכולות, נסו להבין מה השוני של העסק שלכן מול המתחרים ומה הטכנולוגיה יכולה לעשות עבור הלקוחות שלכם, ממש כמו נטפליקס היא בעצם סוג של חנות להשכרת סרטי וידאו עם שינויים טכנולוגיים (רבים אך עדיין זו הסיבה שעולם הוידאו נעלם), אין יותר הגבלת שכירו, אין קנסות על איחורים בתשלום ואפשר מכל פלטפורמה ובכל מקום לצפות בסרט או סדרה. אותו דבר לגבי מוניות, כמעט ואין יותר מוניות אנונימיות, רוב רובת הם מוניות "גט טקסי" או "אובר" וההבדל הטכנולוגי הוא שניתן בכל מקום ומכל מקום להזמין מונית, לחשב את עלות הנסיעה ולהכיר את הנהג המסיע.

טיפ מספר 2 – ללא טרנספורמציה דיגיטלית לא תתקדמו אלה להפך

שינויים טכנולוגיים ודיגיטלים בעסק שלכם זו ההזדמנות שלכם ליצור את חווית הלקוח של העתיד, במקום להיאחז במודל עסקי גוסס. אל תהססו לתת פתרונות חדשניים ומתקדמים ללקוחות שלכם.

טיפ מספר 3 – תרדו מהדעה שאתם משנים! טרנספורמציה דיגיטלים היא שיפור ולא שינוי

אם אתם חושבים שהעסק שלכם עובר שינוי בשל פעולות טרנספורמציה דיגיטלית אתם טועים, הרי אתם "משפרים" את הרסה הקיימת למשהו מעודכן וטוב יותר.