דף הבית עיצוב פנים איך מעצבים חינה

איך מעצבים חינה

עיצוב של אירועי חינות בשנים האחרונות תפס תאוצה ונחשב לאחד האירועים המושקעים והמעוצבים ביותר שקיימים. חינה בדרך כלל משויכת בעיקר לעדה המרוקאית או לעדות אחרות של יוצאי צפון אפריקה כמו אלג'יר ותוניס. אירוע החינה במקור אכןו מגיע מיהדות צפון אפריקה אך בימים שלנו, אנשים רבים שטקס החינה הוא אינו חלק מן המסורת שלהם, מחליטים לחגוג אירוע כזה גם כן.  מדוע אירוע החינה הצליח לתפוס תאוצה ופופולריות כל כך גדולה? על כך אנסה לענות בשורות הבאות. חינה היא אירוע שבמקורו חוגגים טרם יום החתונה של זוג מאושר העומד להינשא. טקס החינה מסמל גם היפרדות מחיי הרווקות של החתן והכלה וגם כולל בתוכו שפע וברכות המאחלים לזוג חיים פוריים, פוריים ומלאי שפע. האלמנטים של אירוע החינה מאופיינים על ידי גרנדיוזיות ושפע רב וכך גם עיצוב החלל בו נערך האירוע.  חינה אפשר לעצב בכל מיני אופנים כך שהזוג ירגיש שהאירוע מאפיין את הסגנון שלו. אז מה מאפיין את עיצוב האירוע? בהמשך אפרט על אלמנטים שונים וחשובים שלוקחים מקום בטקס החשוב והמפואר.

מה כולל האירוע

אירוע חינה כמו שהתחלתי לציין, כולל אלמנטים שונים ורבים שהמטרה העיקרית של כלל המאפיינים היא להעצים את עיקרון השפע והברכה לחיים מתוקים ופוריים.  הנה כמה דוגמאות לאלמנטים עיצוביים הלוקחים חלק באירוע:

  1. טלמון: טלמון הוא חלק אינטגרלי מטקס החינה הטלמון הוא בעצם כורסה או אם תרצו כורסה המעוצבת ככס מלכות מיוחד עבור מלך ומלכה.  על הטלמון ישב הזוג המאושר במהלך האירוע וזוהי אחת המסורות הגדולות והבולטות ביותר של טקס החינה. הטלמונים מעוצבים בסגנונות וצבעים שונים ההופכים את האירוע למרשים במיוחד.
  2. אוהל חינה: אוהל חינה יכול להפוך את האירוע לאותנטי ומרשים כאשר כל האירוע כולל הטקס עצמו מתרחש בתוך האוהל עצמו.  האוהל עצמו מעוצב במיטב האביזרים איתם היו מקשטים חינה בעבר בשילוב של בדים, טלמונים, כלי הגשה מרוקאים המונחים על השולחנות המעוצבים בתפאורה מסורתית עשירה.
  3. שוק מרוקאי: שוק מרוקאי המלא בכל טוב באמת לוקח את אירוע החינה לגבהים חדשים. בופה מרוקאי ידוע במאפים, במתוקים ובשאר מטעמים שמימיים אותם נמצא לרשותנו במהלך האירוע. השוק מתאפיין בצבעוניות עשירה בדיוק כמו שאר האלמנטים בחלל.שוק מרוקאי לחינה נחשב לאחד הטרנדים החמים ביותר של השנים האחרונות ולוקח חלק חשוב בעיצובים השונים של אירועי חינה.

כך הופכים אירוע למוצלח

על מנת להפוך את אירוע החינה שלכם ליוצא דופן ומיוחד במינו, כדאי לפנות לחברת הפקה מקצועית וותיקה המציעה מגוון רחב של תפאורה ואטרקציות לאירוע כזה. על ידי פנייה אל חברת הפקה טובה ומקצועית, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להגיע אל האירוע עצמו כאשר אתם לבושים בתלבושת המתאימה, היפה והנוחה ביותר שנבחרה במיוחד בשבילכם.