דף הבית פתרונות אחסון פתרונות אחסון מפרספקס

פתרונות אחסון מפרספקס

מוצרי פרספקס יעילים עבור תעשיות שונות וביניהן גם תעשיית המזון היבש. כל היתרונות והמאפיינים של לוחות פרספקס ומה ניתן לייצר מהם.

פתרונות אחסון מפרספקס

מפרספקס אפשר לייצר כמות גדולה מאוד של מוצרים שונים. ניתן לומר שלוחות פרספקס בקלות יכלים לסייע למגוון של תעשיות וענפים שונים. מפרספקס אפשר לייצר מוצרים מעוצבים למכירה כמו גופי תאורה, רהיטים ועוד המון סוגים ובאותה מידה, ניתן לייצר מהם אביזרי עזר, הגנה ותמיכה. סביר להניח שאנחנו מביטים במוצרים העשויים מלוחות פרספקס רק שאיננו יודעים לזהות שהחומר המדובר הוא אכן פרספקס. לוחות פרספקס דומים מאוד ללוחות הזכוכית, אפשר אפילו לחשוב שזהו אותו החומר אלא אם כן נייצר מגע עם האובייקט. זוהי הסיבה ששמו המסחרי הנוסף של פרספקס הוא זכוכית אקרילית. פרספקס נראה כמו לוח זכוכית רק שהוא עשוי מחומר אקרילי. ניתן לייצר ואכן מייצרים לא מעט פתרונות אחסון מחומר הפרספקס. העניין המפתיע הוא שניתן לייצר פתרונות אחסון גם לתעשיית המזון היבש. כאשר מאחסנים מזון יבש או לא יבש הוא מוכרח לעמוד בסטנדרטים מסוימים על מנת לא להזיק לבריאותם של בני האדם. בשורות הבאות נדבר על היתרונות הרבים שיש ללוחות פרספקס, על פתרונות אחסון ועוד.

מה פרספקס יודע לעשות

מוצרי פרספקס ניתן לייצר בשפע אך כאשר זה מגיע לתעשיית המזון, על החומר להיות בלתי מזיק. פרספקס יודע לעשות הרבה יותר. הנה המאפיינים שלו:

  • מאושר מזון: לוחות פרספקס הם חומר מאושר מזון על ידי משרד הבריאות כלומר, פרספקס אינו רעיל או מסוכן לבריאות ולכן ניתן לאחסן בו מזון. בנוסף, מוצרי אחסון מפרספקס יודעים לשמור על טריות המוצר.
  • עמידות: לוחות פרספקס עמידים בפני ממסים, נוזלים ותנאי אקלים שונים כך שיודעים לשמור על עצמם לאורך שנים. פרספקס אינו נרקב, אינו מחליד ומאוד קשה לשבור אותו.
  • גמישות: לוחות פרספקס כחומר גלם הם גמישים במיוחד וניתן לייצר מהם אלפי מוצרים בגדלים, צורות ועוביים שונים.
  • אור: לוחות פרספקס מעבירים אור ברמה של 92 אחוזים. עובדה זו מאפשרת לייצר מהם גופי תאורה, שילוט מסוגים שונים המשלב בתוכו תאורה, מתקני תצוגה ועוד.
  • אסתטיקה: לוחות פרספקס מעניקים מראה מאוד אסתטי כיוון שהם נראים בדיוק כמו לוחות זכוכית. באמצעות פרספקס ניתן לייצר סגנונות עיצוביים שונים קלסיים, מודרניים וכולי.
  • תחזוקה: לוחות פרספקס אינם דורשים תחזוקה שוטפת כלל. כיוון שהם מאוד עמידים בפני תנאים שונים והם אינם נשברים, אין צורך לתקן, לשפץ או לתחזק אותם. את מוצרי הפרספקס בקלות ניתן לנקות באמצעות מים, סבון ואפילו ספריי לניקוי מראות, הוא עמיד בפני הכל.

היכן מומלץ לייצר

לא בטוחים אם פרספקס יעיל עבור התחום או הענף שלכם? ההמלצה הטובה ביותר היא לפנות אל חברה המתמחה בעיבוד וייצור של מוצרי פרספקס שונים לתעשיות ולאנשים פרטיים. קרוב לוודאי שחברה מקצועית תוכל לייצר עבורכם את המוצר הדרוש אין זה משנה אם זו כמות מסחרית או עיצוב וייצור חד פעמי. על לוחות פרספקס ניתן להדפיס, ניתן לחתוך אותם באמצעות חיתוך לייזר מיוחד ולעצב באמצעותם אינספור של מוצרים.