דף הבית ניקיון מי צריך שואב רובוטי?

מי צריך שואב רובוטי?

השאלה הגדולה היא מדוע נזדקק לשואב אבק רובוטי, כיצד הוא טוב יותר משואבי האבק הרגילים בהם אנחנו משתמשים שנים וכמובן, עבור אילו אנשים שואב אבק רובוטי יהיה היעיל ביותר.  שואב רובוטי יכול לסייע להמון אנשים שונים אך רק במידה ואכן מצליח לענות על מרב הפונקציות השונות שלשמם הוא תוכנן מלכתחילה.  שואב רובוטי מטרתו החשובה ביותר היא לנקות משטחים שונים אם זה בבית או במשרד באופן עצמאי ולעשות זאת בצורה איכותית.  ישנם לא מעט שואבי אבק רובוטיים שונים המיוצרים על ידי חברות שונות עם מנגנונים שונים, יתרונות וחסרונות שונים ובנוסף, הם מיוצרים בצורות שונות.  ישנם לא מעט שואבי אבק שנתקעים במהלך פעולת הניקיון אם זה בגלל שמיכל האיסוף התמלא עד אפס מקום או מפני שנתקעו בחפצים שונים ואינם מצליחים להשתחרר מאותו המקום. שואבי אבק אלו לא נחשבים ליעילים כיוון שהם אינם עצמאיים ולכן הם אינם עונים על הפונקציה החשובה ביותר של שואב רובוטי.  כאשר ייצרו את שואב האבק הרובוטי מבית ניטו, המתכננים למדו כיצד יש לתכנן את השואב על מנת שהוא יוכל לא רק להיות עצמאי אלא שיוכל להעניק פעולת ניקיון שתוצאתה מושלמת.

יתרונותיו של ניטו המסייעים לאנשים שונים

רובוט מנקה צריך להיות עצמאי, רק כך הוא יכול להועיל לסוגים שונים של אנשים.  מטרת השואב הרובוטי הוא להוריד את פעולת ניקיון המשטחים השונים ממטלות היום.  הנה כמה דוגמאות לאנשים שיכולים לקבל סיוע מניטו:

  • אנשים בעלי מוגבלויות: אנשים בעלי מוגבלויות שונות לעתים אינם יכולים לנקות בעצמם באמצעות שואב אבק רגיל. ישנם אנשים היושבים על כיסא גלגלים, אנשים עם מחלות המאטות את היכולת הפיזית של הגוף, אנשים מבוגרים ואנשים נכים.
  • אנשי עסקים: ישנם אנשים העובדים מסביב לשעון וכל מה שהם רוצים לעשות כאשר הם חוזרים הביתה זה לנוח לא לנקות.
  • אמהות בחופשת לידה: נשים בחופשת לידה עסוקות במהלך היום עם הרך הנולד כך שאין להן זמן לנקות את הבית.

כמובן שישנם עוד הרבה סוגים של אנשים שניטו יכול להועיל להם. ניטו בעצם שואב אבק שמותקנת בו טכנולוגיית מיפוי לייזר חדשנית.  באמצעות טכנולוגיה זו, ניטו ממפה את חלל הבית טרם תחילת הניקיון ויודע בדיוק היכן מתחיל והיכן מסיים את תהליך הניקיון כאשר הוא אינו נתקע באף אובייקט כי מזהה את האלמנטים השונים בחדר.

ייחודו של ניטו

חוץ מהעובדה שניטו מעניק ניקיון יסודי ומלא, הוא מגיע עם אפליקציה מיוחדת לסמרטפון. את ניטו אפשר להפעיל מכל מקום בו נהיה באמצעות רשת וויי-פיי כך שאין זה משנה אם שכחתם להפעיל אותו כאשר יצאתם מהבית.  תוכלו להפעיל אותו מהעבודה או מכל מקום אחר ולשוב אל בית עם רצפה מבריקה.  בנוסף, אין צורך להטעין את הסוללות של ניטו מבעוד מועד כיוון שהוא יודע לחזור אל עמדת העגינה ולהטעין את עצמו כאשר הסוללה עומדת להיגמר.