דף הבית מאמרים מדוע כדאי לנו לתלות את הטלוויזיה

מדוע כדאי לנו לתלות את הטלוויזיה

כבר זמן מה אני מעוניינת לתלות את הטלוויזיה החדשה שלי ואני שומעת כל מיני דעות שונות בנושא. לא כדאי לתלות, זה יהרוס את הטלוויזיה, תליית טלוויזיה היא אינה דבר בטיחותי.  מצד שני יש את אלו הטוענים שחווית הצפייה שלהם השתנתה הודות לתליית הטלוויזיה, הם טוענים שהתלייה אינה מסוכנת כלל אם מתקינים אותה נכון והם ממליצים בחום ובכן, חשבתי על זה לא מעט והחלטתי לנסות ולהזמין שרות שיתלה לי את הטלוויזיה, החלטתי לקחת סיכון. אני רוצה לספר לכם שאין מאושרת ממני על לקיחת הסיכון הזה. חוויית הצפייה שלי הפכה לאיכותית ונוחה הרבה יותר ואני כמובן ממליצה לכל מי שמעוניין, לא להסס ולתלות את הטלוויזיה.  כמובן שההתקנה תעשה על ידי איש מקצוע מנוסה המכיר את הטלוויזיה ויודע לייעץ לגבי המתקן תלייה הנכון. אני באופן אישי בחרתי לתלות את המסך על זרוע לטלוויזיה מיוחדת ואני רוצה לשתף אתכם ביתרונות של הזרוע.

זרוע לטלוויזיה משדרגת את חוויית הצפייה

דבר ראשון שהיה מאוד חשוב עבורי כיוון שחדר האורחים שלי אינו גדול הוא החיסכון במקום.הוצאתי את הקונסולה עליה המסך היה מונח וכמו בקסם, הסלון נהיה מרווח ואוורירי יותר.  מרוב שהסלון השתנה במראה שלו ובתחושה שלו הצלחתי להוסיף כיסא מעוצב ששנים רציתי לשים בסלון, עכשיו סוף סוף זה אפשרי.  יתרון נוסף שיש לתליית המסך על זרוע לטלוויזיה הוא שניתן לצפות בטלוויזיה מזוויות נוספות מה שיכול להקל על ישיבה לא נכונה בזמן הצפייה ואף להקל על מאמץ גדול לעיניים שלנו.  אפשר לכוון את הטלוויזיה לצורה הנוחה ביותר עבורנו.  חוץ מזה שטלוויזיות שטוחות נועדו לתלייה ולא תוכננו על מנת שישבו על מעמד מסיבי לטלוויזיה. מסכי LCD ומסכי פלזמה למיניהם משקלם קל יותר מבעבר וזאת על מנת שנוכל לתלות אותן על זרוע לטלוויזיה. דבר אחרון הוא שתליית זרוע לטלוויזיה היא אינה משימה כל כך מסובכת ומלכלכת כמו שחשבתי. הזמנתי בעל מקצוע שתלה את המסך תוך דקות ספורות, הוא עזר לי להבין אם הקיר עליו אני רוצה את הזרוע יכול לשאת את משקלה ותלה אותה.

חשוב להזמין את המתקין הנכון

בדרך כלל מומלץ מאוד להזמין מתקין מאותה חברה ממנה רכשנו את הזרוע לטלויזיה כי ידע להתקין אותה בצורה הטובה ביותר. חשוב לזכור שאי אפשר לתלות זרוע לטלוויזיה על קיר גבס ואם אינכם יודעים לתפעל כלי עבודה, תעשו לעצמיכם טובה והזמינו שירות של אדם מקצועי ומנוסה שיעשה עבורכם את העבודה על מנת שתהיו מרוצים ותוכלו לישון בשקט שרות מקצועי ילווה אתכם משלב בחירת הזרוע הנכונה ועד להתקנתה.