דף הבית מאמרים למה שנצטרך כספת

למה שנצטרך כספת

כספות הפכו למוצר פופולרי מאוד בשנים האחרונות. אם אין לכם אחת כזו והייתם מעוניינים להבין מדוע היא כל כך יעילה, הנה היתרונות ברכישת כספת טובה.

למה שנצטרך כספת

לא כולם ממש מבינים מדוע ישנו טרנד סביב רכישת כספות שונות לבית ולמשרד. האמת היא שיותר ויותר אנשים ועסקים מעוניינים להגן על רכוש יקר ערך ולא לקחת סיכון שמישהו יצליח לפרוץ או לגנוב אותו. לעתים אנשים רוכשים כספות לאחר שעברו ניסיונות פריצה או שניים ולעתים אנשים מבינים שבמקום לשלם לבנק שיאחסן עבורם כסף או רכוש בעל ערך כלכלי רב, עם כספת איכותית, ניתן להגן באופן מקסימלי גם מהבית או המשרד שלנו. רכישת כספת אינה אמורה להיות טרנד כיוון שפורצים לא מתכוונים לחדול מלנסות ולהניח את ידם על רכוש יקר שאינו שייך להם. זה קורה במשך שנים ולצערנו זה כנראה ימשיך לקרות. ישנן כספות שבנוסף להגנת הרכוש מפני ניסיונות פריצה שונים, כספות אלו מיוצרות על מנת להגן על תכולות שונות מפני נזקים בלתי צפויים כמו שרפות, הצפות וכולי. כספות מיוצרות בכל מיני סוגים שונים על מנת לענות על כמה שיותר צרכים של אנשים שונים, עסקים, משרדים, מוסדות ותעשיות. 

איך בוחרים כספת

ובכן, בחירת כספת צריכה להיעשות בקפידה. אם אינכם מבינים בסוגי כספות, מוטב שתפנו לאנשי מקצוע לקבלת ייעוץ והכוונה. רכישת כספת במקום שאינו מומחה או ללא ידע על מאפייניה השונים עלולה להסתכם בהוצאה מיותרת או ברכישת כספת שאינה יעילה ולא תגן על החפצים שלכם כראוי. על מנת להבין קצת יותר, הנה כמה סוגי כספות:

  • כספות קיר: כספות קיר ניתן לבטן בתוך הקיר עצמו או לעגן אותן. כספת המיועדת לביטון(להכנסה) בקיר עצמו תהיה מוגבלת בנפח שלה כיוון שעובי קיר בטון הוא 20 ס"מ ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון. כספת שתעוגן לקיר תוכל להיות גדולה יותר ואף בעלת גישה נוחה במיוחד.
  • כספות רצפתיות: כספות רצפתיות יכולות להגיע בגדלים שונים. ניתן לעגן אותן גם לקיר וגם לרצפה.
  • כספות כבדות: כספות כבדות בדרך כלל יסייעו לארגונים ומוסדות גדולים המחזיקים במתחמם כמות גדולה מאוד של תכולה שאסור בשום אופן שתעזוב את המתחם. בין הארגונים האלה נוכל למצוא את משטרת ישראל שמחזיקה בכלי נשק, משרד הביטחון שמחזיק לא רק בכלי נשק אלא גם בכמויות גדולות של מסמכים מסווגים. היתרון הגדול ביותר של כספת כבדה הוא משקלה. לגנוב ולשאת כספת כבדה היא משימה בלתי אפשרית לאדם החזק בעולם. בנוסף, כספת כבדה תהיה מעוגנת לרצפה על מנת לחזק אותה עוד יותר. חשוב מאוד להבין שמשקל של כספת אינו מצביע על יכולות המיגון השונות שלה לכן צריך לקחת אותם בחשבון.

רכישת כספת איכותית

אם ברצונכם לרכוש כספת שתתאים לרכוש הספציפי שברשותכם ואין לכם ידע קודם על סוגי כספות ועל מאפייניהן השונים, פנו לחברה בעלת ותק וניסיון המציעה מגוון של כספות למטרות שונות. כספת היא אינה מוצר זול ולכן חשוב לבחור אותה בקפידה. כספת איכותית תסייע לכם ותעניק לכם שקט נפשי למשך שנים רבות.