דף הבית מאמרים למה עדיף לצבוע בספריי צבע

למה עדיף לצבוע בספריי צבע

ספריי צבע? מהם יתרונותיו של המוצר? בשבועות האחרונים אני מבלה את זמני בעיצוב ורענון של הבית שלי. אני מתייעצת עם חברים וביניהם מעצבי פנים ואדריכלים המבינים הרבה יותר ממני בתחום העיצוב, מה כדאי, מה פחות כדאי ומהן השיטות הטובות ביותר להשיג מקסימים תוצאות. נושא צביעת הבית עלה מחדש על הפרק. אני, כמו בחורה אמביציוזית שמוכנה לקחת על עצמי משימות לא פשוטות, הייתי מוכנה להפשיל את השרוולים ולהתחיל לצבוע את הבית שלי לבד על מנת להוזיל את עלות הצביעה. כמובן ניהלתי על כך שיחות עם חברי שהחלו לגחך. לא הבנתי מדוע הם מגחכים, חשבתי שדווקא יהיו גאים בי על היזמה. ובכן זה לא שהם לא היו גאים בי, הם פשוט לא הבינו מדוע אני בוחרת להשתמש בפחית צבע ומברשת או רולר ולהעביד את עצמי בפרך כאשר אני יכולה להשתמש בשיטה המוזילה עלויות, משיגה תוצאות הרבה יותר איכותיות והכי חשוב, הרבה יותר מהירה. אז על מה חברי דיברו? הם דיברו על צביעה באמצעות ספריי צבע.

ציוד צביעה מסוג חדש

ציוד צביעה הוא עולם ומלואו.  לשמחתי לאחרונה הכרתי את ציוד הצביעה החדש שלי שעשה עבודה נפלאה ולכן אני מספרת לכם עליו. השימוש בספריי צבע שינה לי את החיים. יש לספריי הצבע יתרונות ברורים ביותר בהשוואה למברשות ורולרים. ספריי הצבע בעצם משתמש באוויר דחוס על מנת לייצר ציפוי של חלקיקים הנותנים מראה יפה וחלק לקיר או לאובייקט אותו אנחנו צובעים ברגע שיוצא מתוך אקדח הספריי.  אז קודם כל, איכות גימור הצביעה היא נהדרת ומלאה, לא נשארים חלקים לא צבועים. שנית, אקדח הספריי מאוד פשוט לתפעול. אין באמת מקום להשוואה במאמץ שהייתי צריכה להשקיע אם הייתי משתמשת ברולר או מברשת, סיימתי את העבודה בזמן כל כך קצר בלי להרגיש שהתאמצתי כלל. מרוב שכל כך התרגשתי מהתוצאה התחלתי לצבוע רהיטים אחרים בבית כיוון שלאקדח הצבע יש את היכולת לצבוע במדויק גם אובייקטים בצורות שונות.  מה שהפתיע אותי בסופו של דבר מעבר לחיסכון בזמן ומאמץ, היה החיסכון בצבע שמשמעותו היא חיסכון בעלויות.

היכן רוכשים את הציוד המתאים

אני רוצה לספר לכם שציוד צביעה נכון רוכשים אצל ספק מקצועי ואמין.  כאשר נקנה את הציוד נרצה לקבל את ההדרכה הנכונה על מנת שנדע להשתמש בציוד בצורה הנכונה. לכן, שרות אדיב ומקצועי זה מה שתחפש כאשר תלכו לרכוש אקדח צבע או כל מוצר אחר שתרצו לצבוע בעזרתו, חפשו שירות שמעבר למכירה גם יכוון אתכם, ידריך אתכם ויעזור לכן להבין איך אתם מבצעים את עבודת הצביעה בצורה הטובה ביותר על מנת להשיג תוצאת גימור יפיפייה לאובייקט שעמלתם ועבדתם עליו זמן כה רב. בדקו שאכן אתם רוכשים ציוד מקצועי ואיכותי.