דף הבית עיצוב פנים כך תציגו מוצרי קוסמטיקה!

כך תציגו מוצרי קוסמטיקה!

על מנת להציג מוצרים שונים ובפרט מוצרים הזקוקים לרמת היגיינה גבוהה כמו מוצרי קוסמטיקה, נצטרך להשתמש בלוחות עם ייעוד ספציפי. היגיינה וסניטציה הם אחד הקריטריונים החשובים ביותר בתצוגת מוצרים מסוימים אך כמובן נצטרך לחשוב גם על הצורה החזותית בה המוצרים שלנו מוצגים הרי בסופו של יום, המטרה היא מכירתם.  ישנם לוחות המיוצרים בשיטות מיוחדות במיוחד עבור יישומים כאלו והם ניחנים ביתרונות רבים. לוחות פלאופק הם לוחות המיוצרים בטכניקה מיוחדת. פלאופק הוא בעצם לוח PVC מיוצב UV שמתאים למגוון יישומים רחב מאוד. לוחות הפלאופק מאוד נוחים לעיבוד מכונה ועיצוב בחום.  כמו שציינתי, השימוש בפלאופק נעשה על ידי תעשיות וענפים רבים כאשר נוכל לראות אותו מיושם כחיפוי לקירות בבתי חולים, מפעלים ומקומות רבים ואחרים הזקוקים לרמה הגבוהה ביותר של היגיינה וסניטציה.   בלוחות פלאופק ניתן להשתמש כמובן עבור יישומים נוספים ועל כך אפרט בשורות הבאות. לוחות אלו מיוצרים בשיטה הזו כך שיוכלו להנות מיתרונות רבים וכתוצאה מכך לסייע להמון תחומים.

יתרונות הפלאופק

לוחות פלאופק שייכים לקבוצה רחבה יותר הנקראת לוחות שטוחים המתחלקת לסוגים שונים של לוחות עבור יישומים רבים. ללוחות אלו ישנם יתרונות שונים והם יעילים לתעשיות שונות.  כמובן שהמשותף לכל הלוחות הללו הם הייצור שלהם שהוא כמובן שטוח. הנה כמה מיתרונותיו הרבים של לוח הפלאופק:

  • עמידות – לוחות פלאופק עמידים במיוחד בפני סוגים שונים של חומרים ונזקים.ללוחות פלאופק עמידות גבוהה בפני אש וכמו כן, גם בפני כימיקלים שונים.עובדה זו הופכת אותם לבטיחותיים במיוחד.בנוסף, לוחות פלאופק עמידים במיוחד בפני הולם.
  • נוח לעיבוד – כמו שציינתי כבר, לוחות פלאופק מתאימים בקלות לעיבוד מכונה ועיצוב בחום כך שניתן לייצר מהם אובייקטים ואביזרים שונים לתעשיות רבות ושונות.  בנוסף, לוחות פלאופק מגיעים כחלק ממערכת של ציפוי קירות.
  • תכונות נוספות – לוחות פלאופק יודעים לייצר כושר בידוד תרמי וחשמלי מצוין.
  • מגוון – לוחות אלו יכולים להגיע במגוון שונה של פני שטח. ניתן להזמין אותם כאשר פני השטח שלהם חלקים, מוטבעים או מט.
  • ייחוד – לוחות פלאופק אינם רעילים והם מיוצרים כאשר יש להם היגיינה טבעית(HYG).

היכן נראה לוחות פלאופק

כעת ניתן להבין מדוע כדאי לייצר סטנדים או כל מתקן תצוגה אחר המשמש להצגת מוצרי קוסמטיקה שונים דווקא מלוחות שטוחים מסוג פלאופק, הם עונים על כל הצרכים הנדרשים ואף יותר. את הפלאופק נוכל למצוא בא לידי ביטוי גם בסביבות כימיות קשות במיוחד, נראה אותם כאשר מייצרים מהם תעלות אוורור הזקוקות להיגיינה ורמת סניטציה מרבית וגם ביישומי שילוט ופרסום. פלאופק HYG הינו לוח המיוצר בטכניקה חדשה ומתקדמת.  פלאופק קוטל מגוון רחב של בקטריות וחיידקים מזיקים ומנסה לשפר את רמת התברואה במבנים שונים.