דף הבית בעלי מקצוע כיצד יש להוביל כספת ממקום למקום

כיצד יש להוביל כספת ממקום למקום

הובלת כספות יש לבצע רק באמצעות אנשי מקצוע מענף הכספות בעלי הסמכה מתאימה בלבד! כל הסיבות להובלת הכספת באמצעות שרות מקצועי.

כיצד יש להוביל כספת ממקום למקום

המאמר הבא נכתב עבור בעלי עסקים המתכננים לעבור למתחם חדש, אנשים פרטיים העוברים דירה וכמובן בעלים של מקומות פרטיים וציבוריים אשר ברשותם כספת או כמה כספות. מטרת השורות הבאות היא להעלות את המודעות לחשיבות של הובלת הכספות באופן הנכון והבטיחותי ביותר. אנשים עלולים לחשוב ששרות הובלה רגיל שבדרך כלל מעביר את התכולות השונות הוא השרות המתאים. מה הבעיה להעביר כספת ממקום למקום, הרי יש ברשות שרות ההובלות מכשירים שונים להעברת חפצים בעלי מסה גבוהה. אז זהו שלא. הובלת כספות ממקום למקום היא לא כמו עוד הובלה של מיטה, ארון או כל רהיט אחר. כספות, בייחוד אם הן איכותיות ועולות לא מעט, חשוב מאוד להוביל אותן באופן הנכון ובדיוק בשביל זה קיים שרות ספציפי שידאג להוביל את הכספת שלכם בהתאם לצרכים שלה כך שהיא תגיע את יעדה החדש בבטחה. לא כל הכספות הן אותו דבר. ישנן כספות גדולות ומסיביות וכאלה המעוגנות למקומן. אם ברצונכם לוודא שהכספת תתחיל לבצע את עבודתה מהרגע הראשון שתמוקם ביעד ה החדש, את תהליך ההובלה צריך לתכנן מבעוד מועד.

תהליך ההובלה

הובלת כספות כוללת תהליך תכנון מדויק. מי שאחראי על ההובלה הם כמובן אנשי מקצוע מוסמכים. חלק מהחברות המתמחות בענף מציעות שרות הובלה כחלק ממכלול השרותים. הנה מה שכוללת ההובלה:

  • התייחסות לסוג הכספת: ראשית צוות ההובלה יבין(טרם יום ההובלה) מהו סוג הכספת, מהם המאפיינים שלה ומהי התכולה עליה היא מגנה והאם יש לרוקן את הכספת טרם ההובלה.
  • תכנון: בשלב התכנון אנשי הצוות יבדקו האם ניתן להוביל את הכספת דרך גרם המדרגות, האם היא נכנסת למעלית או האם היא מסיבית מדי וצריך לפרק אותה ורק אז להעביר.
  • מכשור וכלי עבודה: אם הכספת צריכה לעבור תהליך של פירוק והרכבה, אנשי הצוות יביאו את הכלים המתאימים לפירוק הכספת הספציפית. אם הכספת אינה ניתנת לפרוק וגם אינה ניתנת להובלה דרך המדרגות או המעלית, את הכספת יעבירו באמצעות מנוף שיישא אותה דרך חזית הבנין. כמובן שהמנוף צריך להתאים לגודל ולמשקל הכספת.
  • כלי רכב: כלי התחבורה להובלת הכספות השונות צריך גם כן להיבחר בהתאמה לסוג הכספת, לגודלה וכמובן למשקלה.

משימה לאנשי מקצוע בלבד!

הדבר החשוב ביותר כאשר מובילים כספת ממקום למקום הוא בחירת השרות המתאים. רק אנשי מקצוע(רק כאלו שעברו הכשרות ובידם תעודות הסמכה), הם הרשאים לבצע את ההובלה. אנשי מקצוע בקיאים בכל סוגי הכספות ומנגנוניהן השונים. הרכבה ופירוק של כספת היא משימה המצריכה ידע ומומחיות. אדם שאינו בקיא בכספות לא בטוח יצליח לפרק את הכספת וגם אם יצליח, בוודאות לא יצליח להרכיבה מחדש באופן מושלם כך שתחזור לתפקוד מלא. אם יש ברשותכם כספת או כספות מקצועיות ואיכותיות וברצונכם לשמור עליהן כך שתשרתנה אתכם במשך שנים, העבירו אותן רק באמצעות שירות הובלות מקצועי. התייחסו את הכספת שלכם בכבוד ובהתאם והיא תגן על רכושכם יקר הערך לתקופה ארוכה.