דף הבית מאמרים השואב שלא זקוק לכם

השואב שלא זקוק לכם

אם אתם חושבים על רכישת שואב אבק חדש ולא סתם שואב רגיל אלא שואב אבק רובוטי, מומלץ מאוד שתקראו את המאמר הבא.  שואבי אבק רובוטיים הם כבר לא המצאה חדשה וכל כמה זמן יוצא דגם חדש המנסה לעלות על מתחריו.  בסופו של יום, שנקנה שואב אבק רובוטי, נרצה שיעשה את כל העבודה לבדו ואנחנו לא נצטרך להשלים את הפעולה לאחר שסיים.שנם שואבי אבק רובוטיים רבים שלא מעניקים תוצאה מושלמת ולאחר הניקיון צריך לבדוק היכן נותר לכלוך ולנקות אחריו.  אם כך, כבר אפשר לנקות לבד ואין צורך בשואב רובוטי אם אינו מעניק 100 אחוז של ניקיון. עם שואב האבק הרובוטי של ניטו אין זה כך. לניטו מערכת מתקדמת המעניקה ניקיון מושלם בכל מצב וניתן להפעיל אותו בכל זמן ומכל מקום.

שליטה בשואב הרובוטי בכל עת

תארו לכם רובוט שואב אבק שניתן לשלוט בו מכל מקום בו אתם נמצאים.אין צורך להיות בבית כאשר מנקה ואין שום צורך לוודא את איכות הניקיון. לשואב האבק הרובוטי של ניטו ישנה אפליקציה בעזרתה תוכלו לכוון את ניטו באמצעות הסמרטפון שלכם בכל עת. בואו נבין מה מעניקה האפליקציה של ניטו.

האפליקציה מתחברת באמצעות הוויי-פיי כך תוכלו להפעיל את ניטו מכל מקום גם אם שכחתם
האפליקציה מאפשרת לכם לדעת באיזה שלב בניקיון נמצא השואב הרובוטי ולחזור הביתה רק שסיים
האפליקציה תאפשר לכם לכוון את ניטו מחדש ולהתחיל בתהליך ניקיון נוסף
האפליקציה מאוד פשוטה וידידותית למשתמש
האפליקציה מאפשרת לקבוע לוח זמנים קבוע עבור השואב הרובוטי

שואבי אבק רובוטיים הפכו מוצר מוכר בבתים רבים.  מטרת השואבים הרובוטים הוא להעניק ניקיון מושלם גם כאשר אינכם בבית ואת זה רק שואב האבק הרובוטי של ניטו יודע לבצע.  ניטו הוא שואב האבק בעל הטכנולוגיה המתקדמת בעולם. שואב האבק של ניטו ניתן לשליטה דרך הסמרטפון בכל זמן שרק תבחרו.

ניטו הוא יוצא דופן

בסופו של יום, ניטו הוא שואב האבק היחיד שמסוגל להעניק ניקיון ברמה מושלמת. אין צורך לכוון אותו מבעוד מועד ואין צורך לזכור להטעין אותו, את הכל ניתן לעשות בשלט רחוק דרך האפליקציה הייחודית שפותחה במיוחד עבור השואב של ניטו. שואב האבק של ניטו זכה בתחרות שואב האבק הטוב ביותר לאחר שנעשתה השוואה בינו לבין שואבי אבק מתחרים. ניטו הוא היחיד שאין צורך לעבור אחריו כאשר סיים את פעולת הניקיון ולוודא שאכן ניקה בכל האזורים ולא השאיר שבבים של אבק או שערות של החתולים.המערכת המשוכללת שלו בנויה כך שאין סיכוי לחלוף על פני שטח מסוים ולפספס אותו.  אם אינכם בטוחים שהפעלתם בבוקר את שואב האבק של ניטו, פתחו את האפליקציה והורו לו להתחיל לנקות וכל מה שתצטרכו לעשות כאשר תשובו הביתה הוא לשבת על הספה ולנוח מן היום הארוך שלכם.