דף הבית מאמרים הרבה מעבר להדפסת מודעות אבל צריך גם לפרסם אותם

הרבה מעבר להדפסת מודעות אבל צריך גם לפרסם אותם

הרבה מעבר להדפסת מודעות אבל צריך גם לפרסם אותם

בצער רב וביגון קודר אתם פוגשים במוקדם או במאוחר באבל, לרוב כאשר מכר, ידיד או אדם שאינו מקרבה ראשונה שלכם נפטר אתם מקבלים את ההודעה באחת מכמה אופנים או על ידי הודעה דיגיטאלית כגון מסרון או על ידי שיטוט באחת מהרשתות החברתיות. יחד עם זאת ולמרות הטכנולוגיות החדישות פרסום מודעות אבל עדיין מתבצעות על ידי הדפסתן והדבקתן על לוחות מודעות עמודים וכדומה. המטרה היא מצד אחד לתת מענה על הצורך ביידוע הסביבה הקרובה על דבר האבל בזמן הקצר ביותר ומצד שני המודעות מהוות מעין סימון או שילוט שמספר לעוברים ושבים כי במקום הזה יושבים שבעה.

 

קצת על ניסוח מודעות אבל

להבדיל ממודעת פרסום של מוצרים למטרת שיווק או מכירה, פרסום מודעות אבל מנוסחות בצורה טכנית למדי, הכוונה היא שיש נוסח יחסית קבוע שבו משתנים השמות, הכתובות והזמנים, כל מה שמעבר לכך אחיד למדי אצל כולם ללא יוצא מן הכלל הן מבחינת העיצוב, הפונטים והגדלים של ההדפסות. יש לכך יתרון גדול והוא שאין צורך להתעסק יותר מידי בפרטים, במיוחד כאשר לרוב זה המבקש לפרסם טרוד בדברים רבים נוספים בנוסף על האבל שלו. אם חלילה אתם נמצאים בסיטואציה בה אתם צריכים לעשות פרסום מודעות אבל סביר להניח כי פניה לבית דפוס כזה או אחר יחסוך ממכם כאבי ראש רבים. על מנת שיהיה לכם קל יותר בעת הפניה לבית הדפוס ריכזנו עבורכם את הפרטים שתצטרכו להכין מראש על מנת שיהיה ניתן להכין מודעת אבל:

שם הנפטר וכינויו – אם הנפטר הוכר בשם כינוי מומלץ לפרסם את הכינוי של הנפטר בנוסף על השם שלו על מנת שמכריו ידעו על דבר פטירתו.

כתובת בית העלמין – לרוב לא מספיק לציין את שם בית העלמין, לא כולם יודעים לאתר כתובת לפי שם ולכם מומלץ בנוסף על שם המקום כדאי לציין את הכתובת. זה יקל על הבאים לאתר ולמצא את המקום.

כתובת בה יושבים שבעה – אם זו כתובת המגורים סביר להניח שזו לא בעיה אולם אם יושבים שבעה במקום אחר מומלץ לציין זאת במפורש ולשייך את הכתובת למקום אחר מוכר לדוגמה על יד מבנה X או על יד מרכז X… וכדומה.

 

שמירה על סטנדרט המודעות חוסך זמן

כפי שציינו פרסום מודעות אבל הינה פעולה די שגרתית, שמירה על אחידות תחסוך הרבה זמן הן לכם האבלים והן לבית הדפוס. הקווים המנחים של מודעת אבל כוללים את ההדפסה על נייר לבן בגודל של A3, תמיד תהיה מסגרת שחורה עבה מסביב והטקס יהיה מיושר לאמצע, אם תבחרו לעשות שינוי בפורמט של פרסום מודעות אבל זה עלול לייקר או ליצור מודעה לא שגרתית שתקשה על המתבוננים להבין אותה. על מנת לסכם את העניין תמיד תעדיפו ובמיוחד בכל הקשור אל פרסום מודעות אבל להיצמד לסטנדרטים.