דף הבית מאמרים הלוחות השטוחים שיתאימו לכל פרויקט

הלוחות השטוחים שיתאימו לכל פרויקט

מה הם בעצם לוחות שטוחים ועבור אילו תעשיות הם מתאימים? ישנם המון סוגים שונים של לוחות שטוחים ולכל אחד מהסוגים יש שם ייחודי משלו ומתאים לסוגים אחרים של עבודות. במאמר הבא אפרט על הסוגים השונים של הלוחות השטוחים ונבין קצת יותר מהם היתרונות שלהם, מה מאפיין אותם ומה מייחד ומבדיל לוחות אלו מחומרים אחרים בלוחות השטוחים על כל סוגיהם והחומרים השונים מהם מיוצרים, משתמשים לפרויקטים שבצורה כזו או אחרת משלבים בניה.כאשר בונים מבנים, החומרים בהם משתמשים חייבים להיות בעלי תכונות חזקות ועמידות כיוון שכל קונסטרוקציה בקנה מידה כלשהו, צריך להיות עמידה ולהחזיק מעמד למשך שנים רבות ללא צורך בחיזוק או שיפוץ. בואו נבין אילו סוגים של לוחות שטוחים קיימים בתעשייה.

הצצה ראשונה אל כמה סוגים שונים

פלסן – לוח פוליקרבונט שטוח לוחות שטוחים מסוג פלסן יכולים להתאים למספר יישומים. ניתן להשתמש בהם לצורכי בנייה, צורכי שילוט ופרסום, זיגוג ומיגון לתעשיות שונות וכמו כן, ניתן לעבד מהם צורות שונות בעזרת ואקום. הפלסן הוא לוח שטוח בעל תכונות מכניות חזקות, עמיד בכל תנאי מזג האוויר ומאפשר למעצבים להשתמש בהם לפתרונות קרוי שונים. הפלסן מגיע במגוון רחב מאוד של צבעים וטקסטורות, הוא חזק ובעל יכולות אקוסטיות מעולות והנו קל מאוד להתקנה.  פלגלס – לוח אקריליק שטוח לוח הפלגלס מאוד מתאים ליישומים כמו שילוט ופרסום וכמו כן מתאים לבנייה. הפלגלס מעביר אור ושקיפות בצורה הזהה לזו של הזכוכית ושוקל כמחצית ממשקלה. הפלגלס עמיד בפני קרניים אולטרה סגולות ולכן מתאים מאוד לשימוש חיצוני. מגיע במבחר של גוונים ומתאים לשימוש של שילוט מואר, חפצים דקורטיביים וזיגוג קירות אקוסטיים. פלקליר – לוח פי וי סי שקוף שטוח הפלקריל מתאים ליישומים כגון שילוט, כיסוי שאינו מחזיר אור ותעשיות שונות הזקוקות לפתרונות זיגוג ארונות חשמל וציפוי קירות בסביבה קורוזיבית. הוא עמיד במיוחד בפני כימיקלים שונים, עמיד בפני אש ומאוד קשה לשבור אותו. הפלקליר מעניק שקיפות ומתאים לשימוש באזורים חיצוניים הומי אדם. פלייט – לוח פי וי סי שטוח מוקצף לוח הפלייט הוא קל במיוחד ולכן מתאים ליישומים שונים בתחום הפרסום. משתמשים בו למתקני תצוגה בתערוכות, לדקורציה פנימית ולקרוי קירות פנימיים.הוא עמיד ,גמיש , נוח לחיתוך וניתן להדפיס עליו, לצבוע אותו ולהדביק עליו כי עמיד ביותר בפני כימיקלים.  פלופאק – לוח פי וי סי שטוח מלא מתאים עבור בניית תעלות אוורור, לציפוי קירות ומחיצות של תעשיות כימיות שונות, מותאם לשילוט, פרסום, תעשיות מזון וציפוי משטחי עבודה במעבדות ובתי חולים. הפלופאק נוח מאוד לעיבוד, הוא חומר סטרילי וברמת סניטציה גבוהה מאוד.פלבונד – לוח אלומיניום רב שכבתי הפלבונד מיוצר בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת עבור תעשיית השילוט והפרסום.  הוא מגיע במגוון רחב של צבעים, עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר השונים וכמו כן, חזק מאוד ,עמיד בפני כימיקלים ומתאים ביותר לשילוט חוץ. בנוסף, האסתטיקה שלו שונה, יוצאת דופן ושובה את העין.

הלוחות שיכולים לעשות הכל

ישנם עוד סוגים נוספים של לוחות שטוחים ובעצם קיימים לוחות שטוחים היכולים להתאים לכל יישום בכל תעשיה.  בגלל יכולותיהן המכניות הרבות של הלוחות, הם מאפשרים לייצר מהם מגוון פתרונות גדול שמעצים כל פרויקט.