דף הבית ניקיון בזכות מה נבחר שואב רובוטי?

בזכות מה נבחר שואב רובוטי?

מה הופך שואב אבק רובוטי למוצלח? מהם המאפיינים והיתרונות של שואב רובוט שמעניק פעולת שאיבה מושלמת. כל מה שחשוב לדעת לפני רכישת שואב רובוטי חדש.

בזכות מה נבחר שואב רובוטי?

שואבי אבק רובוטיים נמצאים בשוק כבר מספר שנים טובות והמון בתים ומשרדים עושים בהם שימוש יומיומי. אם אין ברשותכם עדין שואב אבק רובוטי, המאמר הבא יסייע לכם בבחירת השואב הנכון על פי מאפייניו. על מנת להיות שואב אבק רובוטי מוצלח, על השואב הרובוטי להעניק פעולת שאיבה מלאה ויסודית כך שאנחנו לא נצטרך לעבור אחריו בתום תהליך השאיבה על מנת לוודא שאכן שאב את המשטחים השונים כראוי. על פי דעתם של אנשים שונים שברשותם שואבי אבק רובוטיים כאלה ואחרים, ישנם שואבים שנתקעים ללא הרף גם כי אינם מזהים מכשולים אשר נמצאים בדרכם וגם בגלל שהם זקוקים לריקון. אז מה עשינו כאן בעצם ומדוע כדאי לרכוש שואב אבק רובוטי אם כל הזמן צריך לסייע ולעזור לו. ובכן, מצב זה אכן היה שכיח בעבר אך בעקבות התפתחות טכנולוגיות שונות, גם השואב הרובוטי התפתח וכיום ישנם שואבי אבק רובוטיים שלא רק מעניקים עבודת שאיבה מלאה, הם מעניקים הרבה יותר.

מאפיינים חשובים לבחירה נכונה

שואב אבק רובוטי בראש ובראשונה צריך להחליף אותנו בפעולת השאיבה של משטחי הבית השונים. אם הוא אינו מצליח לעשות זאת כראוי, הוא לא ממלא אחר הפונקציה שלו. לפני שאתם בוחרים שואב אבק רובוטי, קחו בחשבון את הקריטריונים הבאים:

  • עצמאי: כיום ישנם שואבי אבק רובוטיים בהם מותקנת טכנולוגיית מיפוי לייזר מתקדמת המסייעת בניווט תהליך הניקיון. השואב הרובוטי בעצם ממפה את החללים השונים בבית טרם מתחיל את העבודה ומתכנן את מסלול השאיבה הקצר והמהיר ביותר תוך ההתחשבות באובייקטים הנמצאים בדרכו. רוב השואבים המתחרים מנקים באופן רנדומלי ונתקעים בחפצים שונים.
  • יכולת שאיבה: רוב השואבים הרובוטיים הישנים שואבים באותה עצמת שאיבה את כלל המשטחים השונים בבית. כיום ישנם שואבי אבק רובוטיים שיודעים להתאים את עצמת השאיבה למשטח המסוים ומעניקים ניקוי עמוק(מבדילים בין שטיח, פרקט, שיש). השואבים הרובוטיים החדשים בעלי המאפיין הזה מתאימים באופן מובהק לבתים עם בעלי חיים.
  • עיצוב: רוב השואבים הרובוטיים הראשונים היו מעוצבים בצורה עגולה. צורה זו אינה אפשרה את היצמדות השואב הרובוטי אל פינות חשוכות בבית ולכן תהליך השאיבה לא היה יסודי. כיום ישנם שואבים גדולים יותר המעוצבים בצורת האות האנגלית D(חצי עגול חצי ריבוע) ועיצובם מאפשר את הגעתם אל כל חלקי הבית השונים ללא יוצא מן הכלל.
  • נוחות: כיום ישנם שואבי אבק רובוטיים כל כך משוכללים עד כדי כך שניתן להפעיל אותם מכל מקום שבו תהיו באמצעות אפליקציה לטלפון הסלולרי. עם שואב כזה תוכלו לחזור אל בית נקי מאבק.

איך לא רכשתי קודם

זוהי השאלה שכל אחד שרוכש שואב רובוטי חזק ומתקדם שואל את עצמו. כיום ישנם שואבים שעומדים בכל הציפיות שלנו ממכונה שאמורה לשאוב את האבק ולהסתדר בעצמה. עם שואב אבק רובוטי העונה על הקריטריונים שציינתי, תוכלו לקבל רצפה שאובה כל יום במשך כל היום וללא מאמץ.