דף הבית מאמרים דרך יוצאת דופן לתליית מסך הטלוויזיה שלנו

דרך יוצאת דופן לתליית מסך הטלוויזיה שלנו

מתכננים לעבור דירה בקרוב ובא לכם שהבית יהיה מעניין יותר? נהדר! אם כל הבית שלכם הולך להשתנות ולהיות מעוצב בקפידה, מדוע אם כך שלא תתלו גם את מסך הטלוויזיה שלכם בצורה שונה. יכול להיות שלא עלה בדעתכם שישנן אופציות נוספות ושונות לתליית מסכי הטלוויזיה ובשביל זה בדיוק נכתב המאמר הבא.  בשנים האחרונות היחס אל מסכי הטלוויזיה השתנה ברחבי הבתים השונים בעולם.  אנשים רבים בכלל לא מעוניינים שהמסך יתפוס וימלא את התפקיד המרכזי בחלל הבית שלהם.  במשך שנים רבות, הטלוויזיה הייתה זו שהגדירה היכן נשב בחלל כיוון שהיא הייתה חשופה לעיני כל ובדרך כלל נמצאת באמצע החלל, מונחת על גבי שידה או מזנון. ישנם חידושים והמצאות שיוצרו על מנת לתת מענה לאנשים שאינם רוצים להיות מוכתבים על ידי מסך הטלוויזיה שלהם ורוצים חלל נקי ממסך כאשר אינם צופים בטלוויזיה.

פופולריות סביב הסתרת הטלוויזיה

אז ישנן דרכים רבות לחפות את מסך הטלוויזיה המאפשרות לנו לצפות בה רק כאשר נרצה.כאשר נסיים את הצפייה, לא נצטרך להביט במסך שחור כבוי והמסך כלל לא יהיה חלק מהחלל בו אנו יושבים. נשמע קצת כמו קסם? כלל וכלל לא. קיימים היום חיפויים שונים עבור מסכי הטלוויזיה שלנו. חיפויים לטלוויזיה מאפשרים לנו לשלב בחלל אלמנטים נוספים שאנחנו אוהבים וגורמים לחלל להשתנות וליצור עניין. מסך הטלוויזיה בעצם תלוי בסלון או בכל חלל אחר וישנם חיפויים שנועדו להסתיר אותו. את המסך ניתן להסתיר בעזרת חיפוי של תמונה שתיפתח החוצה בעזרת מנגנון מיוחד כאשר נרצה לצפות בטלוויזיה. ברגע שלא נצפה, המנגנון ייסגר, המסך יוסתר ועל הקיר נראה תמונה בלבד. דרך נוספת לחיפוי המסך היא להסתירו בעזרת מסך שעובד על ידי מנגנון גלילה. על המסך נוכל להדפיס כל ציור או דמות שנבחר ואם זהו מסך לחדר הילדים אף נוכל להדפיס משהו בעל ערך חינוכי או לימודי.ניתן להרים את המסך ולהוריד חזרה בעזרת מנגנון הגלילה.  רעיון מעניין נוסף הוא הסתרת הטלוויזיה בתוך מסגרת שנראית כמו מראה על ידי שימוש בזכוכית מיוחדת.  ישנם מסכים שכאשר יהיו מכובים יראו כמו ראי ומסביבם תהיה מסגרת שתשלים את המראה ותהפוך אותו לאמתי.  כיום בתים רבים אוהבים להשתמש בחיפוי טלוויזיה המשלב מראה, סגנון זה הופך את הבית למודרני יותר.

כיוון שיש דרכים רבות ורעיונות שונים לחיפוי מסך הטלוויזיה שלנו, תצטרכו אתם להבין איזה חיפוי הכי מוצא חן בעיניכם והמתאים ביותר עבור הסלון, החדר, המטבח או כל חלל אחר בו תרצו לחפות את מסך הטלוויזיה שלכם.  כאשר תתקינו חיפוי לטלוויזיה מעוצב ומותאם לבית שלכם, החלל יקבל צורה שונה ואף יראה פחות עמוס ואוורירי יותר כיוון שהטלוויזיה לא תתפוס את מלוא תשומת הלב של הנמצאים בחלל גם כאשר כבויה ואינכם צופים בה כלל.